Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@13:10:09 GMT

مردم همیشه مدافع نظام،کشور و رهبری بوده اند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۸۳۸۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه؛ سرهنگ پاسدار دکترحسن حبیبی فرمانده سپاه آستانه اشرفیه در حاشیه راهپیمائی 22 بهمن در این شهرستان گفت: 22بهمن 1357روز شکستن طلسم سکوت دربرابرطاغوت بود.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه تصریح کرد: نهضت حضرت امام راحل(ره) برمبناء احیاء واجرای تعالیم هستی بخش اسلام واحیاءمعنویت واخلاق در22بهمن 57غرب را به بحران جدی مواجه کرد قدرت مانورسیاسی غربی ها بویژه آمریکایی ها را درمنطقه برهم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرس دانشگاه بیان کرد: ۲۲ بهمن روز شکست همه‌جانبه دشمن بود، در طول ۴۰ سال گذشته مردم ایران با حضور آگاهانه و حماسی خود در راهپیمایی‌های بزرگداشت سالگرد انقلاب در روز ۲۲ بهمن همواره پایگاه مردمی انقلاب را تجلی بخشیده و سرزندگی و پویایی انقلاب را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال از حضور در تمامی راهپیمایی‌های گذشته و دیگر عرصه‌های مردمی انقلاب اهمیت بیشتری دارد زیرا دشمنان نظام اسلامی در روند یک جنگ همه‌جانبه اقتصادی در ماه‌های اخیر برای تسلیم کردن و براندازی نظام اسلامی امید بسته‌اند.

حبیبی تصریح کرد: راهپیمایی امسال ملت ایران مهم‌ترین راهپیمایی در طول ۴۰ سال گذشته است و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است زیرا خصومت‌های آمریکا و غرب در اوج خود بوده و تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تهدیدهای غرب علیه موجودیت انقلاب بی‌سابقه است.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه در پایان خاطر نشان کرد: مردم فهیم کشورهمیشه مدافع نظام،کشور و رهبری بوده اند لذا کارگزاران نظام هم باید تمام وقت تلاش کنند مشکلات اقتصادی ومعیشتی پیش رو را رفع کنند وآرامش رابه جامعه برقرارکنند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه