Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلناف علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با الکویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به تیم الکویت خوش آمد می‌گویم. امیدوارم میزبان خوبی باشیم. درباره بازی فردا، بازیکنانم به آن نقطه‌ای که من از لحاظ روحی و روانی فکر می‌کردم رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اتحاد و همدلی که در ۳ ماه گذشته دنبالش بودم در تیم موج می‌زند. به لحاظ تاکتیکی هم حریف را کاملاً می‌شناسیم. ۱۰ بازی قبلی این تیم را دیده‌ایم. می‌دانیم حریف قوی و قابل احترامی است. نزدیک به یک سال و خورده‌ای است که در لیگ نباخته است. ما هم به عنوان نماینده فوتبال ایران به مسابقات وارد می شویم. از هواداران خوب فوتبال اصفهان و در کل کشور می‌خواهم فردا ما را تنها نگذارند. در یک سمت پیراهن ما پرچم ایران نقش بسته است. هواداران فوتبال اصفهان نشان داده‌اند در روزهای سخت یار و یاور تیم‌های‌شان در لیگ قهرمانان آسیا بوده‌اند.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که پیروزی در این بازی چه قدر می‌تواند به شرایط ذوب آهن در لیگ ایران نیز کمک کند؟ بیان کرد: ما از دو جنبه به این بازی نگاه می‌کنیم. در ابتدا این که بتوانیم از مرحله اول پلی آف در خانه خودمان صعود کنیم چون بازی بسیار سختی است. مطلب بعدی این که به این بازی به عنوان نقطه عطف در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ برتر نگاه ویژه‌ای داریم. تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. خدا را شکر یکی از بهترین تیم‌های آنالیز فوتبال در اختیار بنده هستند و در چند سال گذشته این را ثابت کرده‌اند. تمام بازی‌های حریف را به صورت کامل دیده‌ایم. هفته قبل ما هم الوحده اردن و هم الکویت را آنالیز کردیم چون نمی‌دانستیم کدام از این تیم‌ها حریف ما می‌شوند. تیمی که الوحده اردن را می‌برد تیم بسیار قابل احترامی است. ما ورای فوتبال لیگ‌مان بازی می‌کنیم. تیم‌ها باید خیلی زحمت بکشند که در زیر این پرچم لبخند روی لب هواداران بیاورند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد