Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا  در آذربایجان شرقی به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، ایوب بهتاج درباره اتفاقات دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: روز گذشته انتظار داشتیم داور مسابقه با قضاوتی عادلانه یک بازی بی‌حاشیه رقم بزند اما اتفاقات این دیدار روح پاک فوتبال را خدشه‌دار کرد. مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی افزود: متاسفانه در صحنه‌ای که علاوه بر داور مسابقه، داور پشت دروازه نیز بر صحنه اشراف کافی داشت، داور پنالتی حتمی تیم تراکتورسازی را اعلام نکرد تا همگان شاهد تضییع حق تیم تراکتورسازی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتورسازی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوع معترض شد و با توجه به تعطیلی امروز، اعتراض رسمی خود را فردا به سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال خواهیم کرد. بهتاج تصریح کرد: ما خواهان رعایت انصاف هستیم و می‌خواهیم در فوتبال پاک حقی از کسی ضایع نشود. هیچ‌وقت بیشتر از حق خود را نخواستیم ولی در مقابل تضییع حقوق باشگاه سکوت نخواهیم کرد و تا آخرین لحظه پیگیر احقاق حق خود خواهیم بود چرا که اعتقاد داریم جایگاه کنونی تیم تراکتورسازی با توجه به اشتباهات داوری طول فصل با جایگاه حقیقی تیم در جدول رقابت های لیگ برتر فاصله دارد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جدول رقابت های لیگ برتر سازمان لیگ فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند