Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@10:57:55 GMT

امداد رسانی به 655 مسافر گرفتار در سیل و برف

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۸۹۰۵

امداد رسانی به 655 مسافر گرفتار در سیل و برف

سیل خوزستان جان راننده خودور گرفتار در آب را گرفت

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 655 نفر از هموطنان و مسافران زمستانی در 10 استان متاثر از سیل، برف و کولاک خبر داد.

 مرتضی سلیمی  روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام گزارش عملیات امدادی سیل و برف و کولاک در48 ساعت گذشته، اظهار داشت: 10 استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، فارس، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی و یزد متاثر از سیل و برف بوده اند و امدادگران خدمات امدادی لازم را در33 شهر، روستا و محورهای کوهستانی به هموطنان ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری امدادرسانی به 655 نفر با تلاش 92 امدادگر و نجاتگر در مناطق متاثر از سیلاب و کولاک و برف افزود: در اجرای این سلسله عملیات امدادرسانی 240 نفر از خدمات اسکان اضطراری و موقت ارائه شده از سوی نیروهای امدادرسان هلال احمر بهره مند شدند و 11 نفر از متاثرین از سیل و کولاک نیز به مناطق امن منتقل شدند.

به گفته وی، طبق آخرین گزارش های دریافتی از نیروهای امدادرسان یک نفر نیز به علت گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب در شهرستان لالی استان خوزستان جان خود را از دست داد.

سلیمی از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی 112 تماس بگیرند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۰۰ نفر در سیل گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متأثر از این پدیده گفت: از ٠٤ تا ۰۷ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۵ بامداد جمعه ١١ استان (اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

محمودی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۶۰۰ نفر در سیل گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم