Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رفتار هیئت حاکمه آمریکا امروز برای مقابله با انقلاب علنی شده و حضور شاداب مردم بار دیگر دشمنان را ناکام و شرایط تداوم انقلاب را فراهم می‌کند. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار رمضان شریف در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب امسال 2 ویژگی خاص نسبت به سال‌های گذشته دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انقلاب امروز به چهل سالگی و مرحله پختگی رسیده و مردم وفادار به انقلاب تجربه مستحکمی از دوران انقلاب پست سر دارد.

بهمن تماشایی 97|حماسه‌ای به عظمت تاریخ لرستان به روایت تصویربهمن تماشایی 97| خدمت‌رسانی امدادگران هلال احمر به 987 نفر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهراناستاندار اردبیل: آمریکایی‌ها امروز پاسخ دندان‌شکنی از ایرانی‌ها ‌دریافت کردند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دشمنان احساس می‌کنند درخت نوپا انقلاب به درختی تنومند با ریشه های مستحکم در اعماق زمین تبدیل شده و این سرمایه‌ای بزرگ در اختیار ملت ایران است.

شریف خاطرنشان کرد: چهل سالگی انقلاب از منظر دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده که باید مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: رفتار هیئت حاکمه آمریکا امروز برای مقابله با انقلاب علنی شده و حضور شاداب مردم بار دیگر دشمنان را ناکام و شرایط تداوم انقلاب را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده