Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@16:02:23 GMT

آخرین خبر از قربانیان پیامک قطع یارانه ها

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۹۱۳۷

رئیس پلیس فتا پایتخت آخرین جزئیات از پرونده کلاهبرداری با ارسال پیامک قطع یارانه‌‌ها به شهروندان را تشریح کرد.به گزارش بلاغ،سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ درباره آخرین جزئیات پرونده ارسال پیامک‌های جعلی مبنی بر قطع یارانه به هموطنان، اظهار کرد: با توجه به ارسال پیامک‌هایی مبنی بر قطع یارانه خانوارها، ۳۰ نفر از شهروندان تهرانی به سامانه پلیس ۱۱۰ مبنی بر دریافت پیامک اعلام گزارش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود که برای اعلام شکایت از طریق مراجع قانونی اقدام کنند و تشکیل پرونده دهند تا موضوع پیگیری شود.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: تاکنون ۵ نفر از شهروندان با تشکیل پرونده و تنظیم شکایت نسبت به پیگیری این موضوع به طور قانونی اقدام کردند.

سرهنگ کاظمی ضمن تکذیب خبر دستگیری چند نفر از ارسال کنندگان پیامک‌های جعلی، تصریح کرد: پلیس در حال رصد اطلاعات و گزارش‌های دریافتی است و تاکنون ارسال کنندگان این پیامک‌ها را دستگیر نکرده است.

گفتنی است؛ طی دو روز گذشته پیامک‌هایی مبنی بر قطع یارانه‌ خانوارها از سوی افراد ناشناس به هموطنان در سراسر کشور ارسال شده بود که پلیس فتا این پیامک‌ها را جعلی و فاقد ارزش قانونی اعلام کرد

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد

سید رضا خدیش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازرسی‌های سال ۱۴۰۲ صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه، چرام و لنده افزود: از تعداد ۸ هزار و ۴٠٠ واحد صنفی فعال، تعداد یکهزار و ۱۷۲ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده تخلف را ۸۹۴ فقره عنوان و تصریح کرد: از این تعداد، ۲۷۴ مورد عدم احراز تخلف و تخلفات کشف شده یک هزار و ۱۷ مورد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه انواع تخلفات را گران‌فروشی، کم فروشی، ضرر و زیان به اشخاص نام برد.

خدیش ارزش ریالی این پرونده‌ها را ۵۰ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال خواند و گفت: در ادامه بازرسی‌ها در سال ۱۴۰۳ از ابتدای سال تاکنون ۵۸۸ مورد بازرسی انجام شده که از این تعداد ۴۲۶ مورد عدم احراز تخلف داشتیم.

وی با اشاره به ارسال ۱۶۲ فقره پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه، بیان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال است.

خدیش در پایان با بیان اینکه مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه و چرام می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تخلفات صنفی را گزارش دهند، تاکید کرد: شماره تلفن ۴۹۴۹ صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت و گزارش هرگونه تخلف است تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی کند.

کد خبر 6098827

دیگر خبرها

  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای