Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:42:01 GMT

کندی تردد خودرو‌ها در محور فیروزکوه +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۹۲۱۷

کندی تردد خودرو‌ها در محور فیروزکوه +عکس

خبرگزاری فارس: مجید صفری دقایقی پیش با اشاره به وضعیت شهرستان دماوند در پی بارش برف و باران اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی هراز و فیروزکوه هستیم.

وی افزود: محور هراز در حال حاضر به سمت مازندران مسدود و به سمت تهران باز است و تردد انجام می‌شود؛ محور فیروزکوه نیز باز بوده و مشکلی در این محور وجود ندارد، اما با توجه به حجم ترافیک، تردد خودرو‌ها با کندی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه خود نیز در حال بازدید از جاده‌های مواصلاتی و بین شهری این شهرستان است، گفت: نیرو‌های امدادی و خدماتی شهرستان دماوند آماده‌باش و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران هستند.

صفری تأکید کرد: رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محور‌های کوهستانی و مواصلاتی شهرستان دماوند را دارد، حتماً موارد ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بارش برف جاده ها فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل