Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکم به آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی بود. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

حیدر آسیابی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور خود به یاوه‌گویی‌های دشمن پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر ارسالی مخاطبان خبرگزاری تسنیم از راهپیمایی بزرگ 22 بهمنبهمن تماشایی 97| حماسه 22 بهمن در دارالمجاهدین همدان به روایت تصویربهمن تماشایی 97| نماهنگ راهپیمایی 22 بهمن در اهواز+فیلم

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود به مقام معظم رهبری لبیک گفتند تصریح کرد: انقلاب اسلامی پرچم‌دار اسلام است و این بیرق به امید خدا توسط مقام معظم رهبری به صاحب‌الزمان (عج) خواهد رسید.

آسیابی با بیان اینکه مردم با اقتدار چهل‌سالگی انقلاب را جشن گرفتند افزود: اتحاد همدلی و پایبند بودن به نظام رمز پیروزی و حفظ نظام است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه مدرسی صبح چهارشنبه در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) بیان کرد: از طرف دیگر این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تلقی می‌شود.

مدرسی با تبیین جنایت‌های متعدد استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» ادامه داد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با بیان اینکه خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر گفته و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

وی با تأکید بر اینکه عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمیده است، ادامه داد: همچنین عملیات وعده صادق باور شکست ناپذیر بودن اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 6087424

دیگر خبرها

  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز