Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات اقتصادی و تحریم ها هم چاره ساز نبود و مردم همیشه در صحنه کرمان همراه با سایر مردم ایران بزرگ بهمنی تماشایی را به رخ جهانیان کشاندند و نشان دادند ک هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست وحدت و عزت ملت ایران را نابود کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛امروز ۲۲ بهمن شهرکرمان تماشایی بود؛ همه آمده بودند؛ پیر و جوان، زن و مرد، نوزاد دو ماهه و پیرمرد ۹۵ ساله و همه مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور به هم رساندند تا مشت محکمی بزنند بر دهان همه مستکبران و یاوه گویان که چشم دیدن عزت ایران اسلامی را نداشتند و در سر خود رویای بازگشت دوباره استعمار و چپاول ثروت ملت ایران را می پرواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات اقتصادی و تحریم ها هم چاره ساز نبود و مردم همیشه در صحنه کرمان همراه با سایر مردم ایران بزرگ بهمنی تماشایی را به رخ جهانیان کشاندند و نشان دادند که این انقلاب با رسیدن به سن چهل سالگی به دوران بلوغ خود رسیده است و هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست وحدت و عزت ملت ایران را نابود کند.

این شور و هیجان ما را بر آن داشت تا به سراغ مردمی که با وجود سردی هوا و هجمه رسانه ای دشمن دست در دست خانواده هایشان در این حماسه با شکوه حاضر شده بودند برویم و از آن ها سوال کنیم که چرا با وجود این همه مشکل باز هم با این انقلاب بیعت دوباره کردند.

برای شروع به سراغ پیرمرد ۹۵ ساله ای رفتیم که هم دوران حکومت شاه را با پوست و گوشت خود درک کرده بود و هم طعم انقلاب اسلامی را چشیده بود؛ از او پرسیدیم چرا با وجود کهولت سن در این راهپیمایی حاضر شدید که در پاسخ گفت: آمده ام تا بگویم ما زنده هستیم و تا آخرین نفس پای این انقلاب هستیم.

وی افزود: ما برای انقلاب و مقام معظم رهبری باری دیگر به صحنه آمده ایم تا اهداف و آرمان های این انقلاب را در چهل سال های آینده نیز تثبیت کنیم و این چهل سال  آغاز راه ماست.

این شهروند کرمانی ازدستاوردهای غرور آفرین انقلاب اسلامی برای ما گفت و  اقتدار امروز ملت ایران را بزرگ ترین دستاورد این انقلاب مطرح کرد و گفت: در زمان شاه به ملت ایران به چشم یک نوکر و عقب مانده نگاه می کردند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و زمینه ها مقتدرانه درجهان حرف برای گفتن داریم .

پسر جوانی که نوزاد چند ماه اش را در آغوش گرفته بود توجه ما را به خود جلب کرد، نزدیک او شدیم و از او دلیل حضورش را پرسیدیم؛این جولان کرمان در پاسخ به سوال ما بیان کرد: ما آمده ایم تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان امریکا و ترامپ ها که مدام ایران را تحریم می کنند بزنیم.

وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خوب چشمان خود را باز کنند و ببینند که مردم ایران با وجود همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی باز هم با شکوه تر از قبل در صحنه حاضر شدند تا نشان دهند این انقلاب با گوشت و خون این ملت عجین شده است و همیشه پیرو ولایت فقیه باقی می مانند.

این جوان کرمانی تاکید کرد: آزادی امروز ما مرهون انقلاب اسلامی است و من این آزادی و اقتدار موشکی ایران را غرور آفرین ترین دستاوردهای انقلاب می دانم که خاری در چشم جهانخواران شده است.

شاید برای دشمنان ما سخت باشد که باور کنند برای پاسداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نوجوان ویلچر نشین ما هم به صحنه آمده است؛ آن هم نوجوانی که نه تنها زمان انقلاب را درک نکرده بلکه به دلیل شرایط جسمی خود در سخت ترین شرایط به سر می برد، فرصت را غنیمت شمرده و از اودلیل حضورش را پرسیدیم که در پاسخ اظهار کرد: ۲۲بهمن یک روز ملی است و با سایر روزها تفاوت دارد و همه مردم ایران با هر نژاد، مذهب و هر شرایطی وظیفه خود می دانند که این روز را گرامی بدارند.

این نوجوان کرمانی با اشاره به مشکلات اقتصادی حال حاضر کشور گفت: این مشکلات اقتصادی همیشه بوده و طبیعت کشورداری است و به مرور حل خواهند شد و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با اقتصادمقاومتی ما این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی امنیت  امروز ایران رابزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: امنیت کشورما زبانزد همه جهانیان است به نحوی که در چهار طرف کشور ما دشمنان مستقر  و کشورهای همسایه درگیر جنگ هستند ولی ما در امنیت کامل به سر می ریم و این برای من بسیار غرور آفرین است.

آری این ها تنها صحبت های چند تن از مردم کرمان بود و چه زیبا بود این شکوه و عظمت و زیباتر بصیرت مردم انقلابیمان که قطعا رمز تداوم این انقلاب و نظام همین وحدت و درک بالای مردم و پیروی از ولایت فقیه است که اجازه نداده است در طول این چهل سال؛ دست طمع دشمنان ذره ای از خاک این کشور را آلوده کند و چهل سال سرشار از بالندگی، اقتدار و رشد را از سر بگذرانیم.

باشد که دشمنان ما از این حماسه حضور درس عبرتی گرفته باشند و دیگر به فکر نابودی ملتی که در راه حفظ این انقلاب جان خود را در کف دست گذاشته اند و پا به پای مقدایشان حرکت می کنند، تلاش نکنند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه گفت : باید تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، زیرا خداوند شاهد اعمال و رفتار ما است و یاد خداوند را باید همواره در نظر داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) است که ایشان رئیس مذهب جعفری هستند و نهضت علمی امام صادق (ع) در قرن‌های متمادی به سبب تلاش و مجاهدت‌های این امام بزرگوار است و ایشان ۴ هزار شاگرد داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: این نهضت علمی چنان دارای اهمیت است که علمای وقت آن را با نهضت امام حسین (ع) مقایسه کردند و برخی آن را بزرگ‌تر از نهضت عاشورا دانستند و امام صادق (ع) ادامه‌دهنده راه پدر بزرگوار خود امام باقر (ع) بودند.

وی ادامه داد: آنچه از سیره عملی امام صادق (ع) باید مورد توجه مسلمانان به ویژه شیعیان قرار بگیرد کار و تلاش است که در روز‌های گرم تابستان در حال فعالیت بودند و برای به دست آوردن روزی حلال اقدام می‌کردند تا بتوانند اهمیت موضوع را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: یکی از درس‌هایی که باید از سیره امام صادق آموخت موضوع غیرت دینی و پرهیز از حضور در مجالس دارای گناه است که بر اساس روایتی امام صادق (ع) در مجلسی که حاکمان وقت تدارک دیده بودند، حضور یافتند، اما به محض مشاهده آثار گناه مجلس را ترک کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری افزود: امروز میزبان پیکر شهید فرزین بلیان هستیم که توسط اشرار و ضدانقلاب طی روز گذشته به شهادت رسیدند و مرزبانان همواره برای امنیت و آرامش کشور جان‌فشانی می‌کنند و ان‌شاءالله که خداوند متعال به خانواده این شهید صبر و اجر عنایت کند.

وی اضافه کرد: از هفته گذشته نمایشگاه اکسپو در تهران در حال برگزاری است که ۷۰ کشور در آن حضور یافته‌اند و فرصت‌های تجاری، صادرات و سرمایه‌گذاری کشورمان را به نمایش گذاشته که می‌تواند در جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم تأثیرگذار باشد و چنین رویداد تحول‌سازی می‌تواند اقتصاد کشورمان را رشد دهد.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: باید ارتباطات اقتصادی به ویژه با کشور‌های آفریقایی که منبع بسیاری از مواد ارزشمند اولیه هستند بیشتر شود و از رئیس جمهور و وزاری اقتصادی باید برای برگزاری چنین رویداد‌هایی تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: ایستادگی مردم ایران بر موضع حق و حقیقت منشأ این شد که شاهد بیداری مردم جهان باشیم که مشاهده می‌کنیم چطور آزادی‌خواهان جهان و اساتید برجسته با اعتراض خود نظام سلطه را با چالش مواجه کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری اعتراضات به جنایات رژیم صهیونیستی و سیاست‌های استکبار جهانی ضربه محکمی را به آمریکا و اسراییل وارد کرده و عملیات طوفان الاقصی و سپس وعده صادق ضربات محکمی را بر هیمنه پوشالی آنها وارد کرد و به‌زودی شاهد نابودی جبهه باطل خواهیم بود.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰ سال است که در مقابل سیاست استکبار جهانی مقاوم ایستاده است و دانشجویان آمریکایی باید بدانند این اعتراضات در مقابل ظلم و ستم قطعا نابودی استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده