Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک ملي ايران از مردم شريف کشور به ويژه کارکنان اين بانک دعوت مي کند تا با حضور انقلابي خود در راهپيمايي 22 بهمن، در نمايش هرچه باشکوه تر اقتدار ايران عزيز سهيم باشند.
به گزارش خبرگزاري آريا، يوم الله ماندگار 22 بهمن ماه روز غلبه حق بر باطل، سرآغاز بر افراشته شدن پرچم عدالت اسلامي و حکومت الله بر جهان و مظهر عظمت و اقتدار ملي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


22بهمن روز تجليل از مجاهدت هاي احياگر اسلام ناب محمدي، حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه، فجرآفرينان و ايثارگران، تجديد ميثاق با آرمان هاي عزت آفرين نهضت الهي و شهيدان گلگون کفن اين طريق انسان ساز و تجديد بيعت با امام المسلمين، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مدظله العالي است.
اينک در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، بانک ملي ايران از ملت استوار و آگاه و انقلابي ايران اسلامي به ويژه کارکنان بانک دعوت مي کند تا در مراسم راهپيمايي يوم‌الله بيست و دوم بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش و عزت‌آفرين خود بار ديگر وحدت و اتحاد ملي، انسجام اسلامي و همبستگي و همدلي و همزباني ملت و دولت و عشق به ارزش‌هاي والاي الهي انقلاب اسلامي را ترسيم کرده و حمايت از خواسته‌ها و حقوق پايمال شده و به حق ملت‌‌هاي مسلمان را در اقصي نقاط دنيا فرياد زنند.
همچنين انجمن اسلامي کارکنان بانک ملي ايران نيز طي فراخواني از مديران و همکاران متدين و فهيم دعوت مي کند تا در مقطع حساس کنوني در عمل به وظيفه ديني و انقلابي، با حضور يکپارچه و منسجم، حماسي تر از قبل در راهپيمايي 22بهمن شرکت کنند.
لازم به ذکر است، بانک ملي ايران با برپايي غرفه فرهنگي و اطلاع رساني در مسير راهپيمايي مردم شهيدپرور در مجاورت مسجد دانشگاه صنعتي شريف پذيراي شرکت کنندگان در مراسم گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران خواهد بود و از عموم مردم و کارکنان بانک براي بازديد از اين غرفه نيز دعوت به عمل مي آيد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علما و روحانیون اهل سنت با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است از مردم گنبد کاووس خواستند در مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور دشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند