Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که هنوز هیچ توافقی درباره بازگشت سوریه به این نهاد عربی به دست نیامده است. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ بین الملل آفریقا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، احمد ابوالغیط امروز دوشنبه گفت هیچ  توافقی میان کشورهای  عضو اتحادیه عرب برای اینکه اجازه بازگشت سوریه به این نهاد را بدهد، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضویت سوریه در سال 2011 و در پی آغاز بحران تحمیلی بر این کشور به حال تعلیق درآمد، بحرانی که با اعزام هزاران تروریست از سوی  کشورهای حامی آنها به سرکردگی آمریکا و متحدانش آغاز شد.

بر اساس گزارش شبکه السومریه،‌ابوالغیط که به بیروت رفته است، با بیان اینکه، این موضوع(بازگشت سوریه به اتحادیه ع رب) را به دقت دنبال می‌کنم، درباره فرصت‌های بازگشت سوریه به اتحادیه عرب اظهار داشت قرار است که وزیران خارجه عرب دو نشست پیش از نشست سران عرب برگزار کنند، اما مسئله، مسئله زمان نیست، بلکه مسئله  اراده است یعنی اینکه توافقی میان کشورها به دست آید، باید توافقی به دست آید تا سوریه بازگردد.

نشست سران عرب قرار است اواخر مارس در تونس برگزار شود.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,88,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب