Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به حضور گسترده و بی‌سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سالهای گذشته بسیار چشمگیر بود، من حداقل هر سال از نزدیک شاهد راهپیمایی مردم قم هستم و به هیچ عنوان نمی‌توان راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را با سال‌های قبل مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: حضور پرشور اقشار مختلف با سلایق متفاوت در این روز موجب وجد ما شده و چند پیام هم برای مسئولان در بر داشت.

وی افزود: مردم با این حضور به احمق‌های درجه یک دنیا مانند ترامپ، جان بولتون، پمپئو و ... اعلام کردند که شما هیچ غلطی نمی‌توانید انجام دهید زیرا ما انقلاب و نظام خود را دوست داریم و هرچه بیشتر شما دشمنی و توطئه انجام دهید، ما هم بیشتر از نظام دفاع می‌کنیم.

امیرآبادی فراهانی اظهار کرد: مردم همچنین با حضور پرشور خود به مسئولان اعلام کردند هرچه شما کارشکنی کنید و فشار اقتصادی را زیاد کنید، درست است که شاید در انتخابمان اشتباه کنیم اما پای این نظام و انقلاب هستیم.

وی تصریح کرد: معتقدم این حضور بیانگر آن است که مسئولان باید در مسیری که در پیش گرفته‌اند که متاسفانه بیشتر به دنبال ارتباط با خارجی‌ها هستند، تغییر موضع و فکر دهند و به سمت استفاده از ظرفیت مردم پیش روند و در مقابل دشمنان این ملت بایستند.

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: اگر در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، قطعاً آنها عقب‌نشینی خواهند کرد، امروز مردم با حضور خود نشان دادند که در ۴۰ سال گذشته درست عمل و فکر کرده‌اند و از این پس هم با وجود تمام مشکلات، پای نظام خود خواهند ایستاد‌‌.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مردم علیرغم وجود تمام مشکلات اقتصادی به ویژه در این چند روز اخیر که شاهد صف‌های طولانی برای خرید گوشت و مرغ بودیم و موجب ناراحتی آنها شده، باز هم در صحنه حضور پیدا کردند لذا مسئولان باید در تصمیمات خود تجدیدنظر کنند.

وی تاکید کرد: این رفتار با مردم درست نیست و مسئولان باید در نحوه حل مشکلات معیشتی مردم تجدیدنظر کرده و از ظرفیت جوانان و داخلی استفاده کنند، شأن این ملت نیست که اینگونه در صف‌های طویل گوشت و مرغ بایستند.

امیرآبادی فراهانی اظهار کرد: این مشکلات با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌ها قابل حل است و از فردا مسئولان باید با تدبیری درست برای حل این مشکلات تلاش کنند زیرا اکنون جنگ واقعی بین فقیر و غنی است و آنها باید به سمت محرومان و مردم بیایند و با همدلی و برنامه‌ریزی مشکلات معیشتی آنها را حل کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهه فجر 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند