Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:58:06 GMT

بنزما دیدار برابر آژاکس را از دست خواهد داد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۹۷۴۹

بنزما دیدار برابر آژاکس را از دست خواهد داد؟

بدترین خبر برای سانتیاگو سولاری، احتمال غیبت کریم بنزما در بازی چهارشنبه شب برابر آژاکس است.

به گزارش "ورزش سه"، این هفته رئال مادرید با اخبار بد آغاز شده است، زیرا کریم بنزما امروز دوشنبه در تمرینات غایب بود و تنها در بخش درمانی باشگاه مشغول به فعالیت بوده است.  

 

 

کریم بنزما تمرینات امروز رئال مادرید را به علت احساس درد از ناحیه گردن از دست داد و گرچه به نظر می رسد وی تا چهارشنبه شب آماده شده و می تواند در دیدار رفت لیگ قهرمانان برابر آژاکس به میدان برود اما این موضوع قطعی نیست و همه چیز به این بستگی دارد که چگونه آسیب دیدگی بنزما در روزهای آینده درمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در صورت رخ دادن این اتفاق، رئال مادرید از داشتن  بهترین بازیکن هفته های اخیر خود محروم خواهد شد. کریم بنزما بهترین گلزن این فصل رئال مادرید با 18 گل بوده و در سه بازی اخیر در لالیگا موفق به زدن سه گل شده است.

 

در صورت غیبت کریم بنزما، ممکن است ماریو دیاز در ترکیب ثابت رئال مادرید برابر آژاکس به میدان برود که بی شک فاصله قابل توجهی با فرم اخیر و فوق العاده مهاجم فرانسوی کهکشانی ها دارد.

رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!