Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن آورده است: مردم این استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدای خود را از بام ایران به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی در این پیام که عصر دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت: آورده است: 22 بهمن سرآغاز دوران عزت و سربلندی ملت همیشه آزاده ایران اسلامی است که مردم امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انزجار خود را از ایادی استکبار جهانی بلندتر از همیشه فریاد زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از پیام خود می افزاید: این حضور حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن لرزه بر اندام استکبار جهانی و یاوه گویان شرق و غرب انداخت.
در بخش بعدی پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: ایرانیان هیچگاه در برابر ظلم و ستم سر تعظیم فرود نمی آورند و برای حفظ عزت، اقتدار و حقانیت خود در برابر تمامی زورگویان و ستمگران دنیا به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسراییل ایستادگی خواهند کرد.
بخش بعدی این پیام می افزاید: حضور آگاهانه، گسترده و پرشور مردم نجیب و فهیم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن، عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کردند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن در 246 نقطه استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
7362/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي 22 بهمن ضد استكباري چهل سالگي انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه