Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  نماینده ولی فقیه ، استاندار و نماینده استان در مجلس خبرگان در پیام های جداگانه  از حضور پرشور و باشکوه مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند.   متن پیام آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند بدین شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر، مردم سرافراز خراسان جنوبی همگام با خیل عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی با اتحاد و همدلی حماسه باشکوه 22 بهمن ماه 97 را آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی حضور شما مردم مومن و افتخار آفرین در دفاع از آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین اعلام انزجار از استکبار و ایادی آن، نشان دهنده‌ی آمادگی و عزم و اراده ملت ایران اسلامی برای شتاب بخشیدن به شکل گیری تمدن اسلامی است.  حضور هوشمندانه و آگاهانه امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن در طلعیه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواب را از عده ای که در ذلت و مرگ به سر می بردند، گرفته است؛ چرا که آنان امروز و در تمامی صحنه های گذشته همواره مقابل خود صف‌های محکم و منسجمی از جوانان مومن، متخصص و انقلابی دیده اند. اینجانب ضمن تبریک آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، این حضور حماسی را ارج نهاده و از آحاد امت آگاه، ولایت مدار و همیشه در صحنه استان پهناور خراسان جنوبی، خاصه علما شیعه و سنی، روحانیت معزز، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان، دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، بانوان، مسئولان دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و صدا و سیما، سازمان های مردمی و همه اقشار مختلف مردم که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند و نیز مسئولان محترم دست اندرکار برگزاری این مراسم باشکوه در تمامی نقاط استان و به ویژه از مهمان مراسم 22 بهمن بیرجند برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حاج سید محمود علوی وزیر محترم اطلاعات و همراهان ایشان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون همگان و اقتدار، عزت و دوام اسلام و مسلمین و نابودی ظلم و استکبار را مسالت می نمایم.

در  پیام استاندار آمده است:

درود خدا بر ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و صدها درود بر شما مردم انقلابي، مومن و هميشه درصحنه خراسان جنوبي که بار ديگر با حضور پرشور در راهپيمايي۲۲ بهمن، همراه و همگام با ملت شريف ايران اسلامي، حماسه اي ماندگار آفريديد و پيوند قلبي تان را با آرمان هاي والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه به نمايش گذاشتيد و به همه بدخواهان نظام ثابت کرديد که در برابر هر نوع توطءه ي دشمن و پليدي مستكبرين، تا اخرين نفس خواهيم ايستاد و در راه دفاع از ارمان هاي امام راحل و نظام مقدس جمهوري اسلامي و پيروي از رهبر عظيم الشان هيچ چيز نمي تواند كوچك ترين خللي بر پيوند عميق مردم و نظام وارد نمايد.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف و نجیب خراسان جنوبي، برخود فرض مي دانم از حضور آگاهانه، متعهدانه و حماسي يکايک شما مردم ولايت مدار و شهيدپرور سراسر استان تقدير و تشکر نمايم و براي همگان آرزوي سلامتي و توفيق دارم.
محمدصادق معتمدیان - استاندار خراسان جنوبی

  متن  پیام  نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است: 
بادرود به روان پاک شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی وامام شهیدان ودرود به شما مردم مومن وهمیشه درصحنه استان خراسان جنوبی که در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که دشمن سودای نابودی نظام را در سر می پروراند،همگام و همصدا باسایر مردم ایران اسلامی در لبیک به مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای (مدظله العالی) و آرمانهای مقدس بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) بار دیگر با حماسه ای بزرگ دشمن را مایوس و به کوری چشم امریکا و دشمنان نظام با حضور خیره کننده خود در این راهپیمایی باشکوه، مشتی محکم بر دهان آمریکای جنایتکار کوبیدید.
اینجانب ضمن تبریک مجدد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری وومردم ولایتمدار استان علی الخصوص خانواده های معظم شهدا وایثارگران تبریک گفته واز حضور آحادمردم شریف که باسردادن ندای وحدت در حقیقت بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند،صمیمانه تشکر وقدردانی نموده واجر پاداش الهی برایتان ارزو می نمایم وتداوم این نظام مقدس را تا ظهور حضرت بقیه ا..الاعظم روحنا له الفدا از خداوند منان مسئلت دارم .

سید ابراهیم رئیسی نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام / ط ا

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی

مالک رحمتی با تاکید بر اینکه اعتقاد به خداوند متعال و تاکید بر خدا محوری، اعتماد به نقش مردم و تبعیت از ولایت فقیه سه رکن اصلی حضور مردم در انقلاب اسلامی است گفت: این موارد مهم باعث رشد و توسعه می‌شود و اگرکوتاهی در این موارداتفاق بیفتد حتما دچار خلل خواهیم شد.

وی با تاکید اینکه درهر بخشی از نظام مدیریتی با هر نسبت محتوایی نیازمند اتحاد و انسجام مدیریتی هستیم تا در استان برنامه‌ها به سر منزل مقصود برسد اظهار داشت: شما با برنامه ریزی‌ها می‌توانید به آرمان‌ها برسید و مردم کیفیت و کمیت این تلاش‌ها را ببینند.

وی تصریح کرد: دغدغه و مطالبه بنده چندین موضوع است، اساسا انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای ما بدنبال این بودند که کردم به سرنوشت خود حاکم باشند و اراده مردم در چارچوب انتخابات به همه شئونات کشور ساری وجاری شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید از این مهم صیانت کنیم و بهترین مسیر صیانت از آن عملکرد مدیران است که از بستر مردم سالاری دینی خارج می‌شوند و باید به این ملت خدمت کنند.

معاون امور عمرانی استاندارهم گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم در جهت مدیریت شهریاست و با امیدواری به سمت امید مردم و توسعه شهر‌ها در حال حرکت هستیم.

ذاکری  با بیان اینکه از شورا‌ها انتظار می‌رود در جهت اجرای قانون از شهرداران و دهیاران پیگیری کنند افزود: اگربخواهیم استانی توسعه یافته و رو به جلو داشته باشیم باید حرکت‌ها و فعالیت‌های ما بر بستر سامانه‌ها باشد تااز بسیاری از فساد‌های اداری کاسته شود.

 رییس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود که بعد از ان طبق فرمان امام راحل ایین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب گردید تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی ان‌ها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارایه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما بایدانتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا راانجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور