Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان؛ این اداره کل با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم دیار غیرتمند گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد. در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«حضور مقتدرانه و پرشکوه مردم زمان شناس و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی غرور آفرین و عزت بخش یوم الله ۲۲بهمن ، بار دیگر نشان داد که این امت آزادی خواه و استقلال طلب همواره با ایستادگی و مقاومت به آرمان ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و نه تنها در برابر مشکلات وسختی ها میدان را ترک نکرده بلکه بیشتر از گذشته برای دفاع از  ارزش های والای ولایت و پاسداری از خون شهدا و دستاوردهای چهل ساله نظام در میدان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکوه حضور که پر خروش تر از سنوات گذشته بود ثابت کرد که این ملت همچنان هوشیار بوده و در مقابل آمریکای مستکبر و این شیطان بزرگ در تحقق شعار پر شور «مرگ بر آمریکا» مصمم تر از گذشته در میدان حضوردارد.

البته حضور مردم درایام شهادت فاطمیه (س) ودهه فجر فاطمی و صحنه های انقلاب به ویژه در راهپیمایی روز ۲۲بهمن بار دیگر مسئولیت مسئولان نظام را یادآوری می کند تا ضمن قدرشناسی؛ سرعت پیشرفت همه جانبه کشور به ویژه در حوزه اقتصادی را با حمایت از تولید و حمایت ازکالای ایرانی دو صد چندان نموده و بر ظرفیت های داخلی تکیه کنند. ظرفیت هایی که هر گاه به آن توجه شد نه تهدید و تحریم و نه زورگویی و باج خواهی هرگز خللی در اراده مردم نداشته بلکه موجب توقف زیاده خواهی ها و افزون طلبی های بیگانگان شد.

در پایان، به پاس این حضور باشکوه از رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه امام خامنه ای دامت برکاته خداوند سبحان را شکر نموده و از یکایک امت شهید پرور و مردم خداجوی ایران اسلامی بویژه مردم گلستان که بار دیگر با حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی خویش امید را در اذهان و افکار آزاد اندیشان عالم به ویژه ملت های به پا خواسته در بیداری اسلامی تقویت نموده و موجب یأس و نومیدی قلوب کریه نظام سلطه گردیدند تشکر و قدردانی می کنیم.»

کد خبر 4539712

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم

به گزارش «ورزش سه» بعد از اتفاقات ناخوشایندی که در آخرین رویارویی پرسپولیس و سپاهان رخ داد، خیلی ها انتظار داشتند تبعات آن ماجراها گریبانگر هر دو باشگاه شود و تنبیه های سفت و سختی در انتظارشان باشد اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در یکی از بی سابقه ترین آرای صادر شده در فوتبال ایران، حکمی متفاوت داد و اعلام کرد هر دو رویارویی سال آینده پرسپولیس و سپاهان، صرفاً با حضور بانوان تماشاگر انجام می شود.

فراز کمالوند یکی از مربیانی است که به شدت از این تصمیم کمیته انضباطی حمایت می کند. او دراین باره به خبرنگار «ورزش سه» گفت: کمیته انضباطی با درایت و دوراندیشی، حکمی درخور تحسین صادر کرده و باید به آقای ابوالفضل حسن زاده تبریک بگویم که در این مورد ابتکار به خرج داد. پیش از این در موارد این چنینی، اولین تنبیهی که درنظر گرفته می شد، محرومیت تماشاگران از حضور در استادیوم بود، درحالی که فوتبال بدون حضور تماشاگر روی سکو، بی معنی است. به سهم خودم خوشحالم که کمیته انضباطی تصمیم متفاوتی گرفته است.

کمالوند در 5 هفته ای که به آبادان رفته، صاحب 2 برد شده. درحالی که صنعت نفت در 21 هفته قبلی همین تعداد برد را کسب کرده بود. او در خصوص وضعیت صنعت نفت آبادان هم گفت: خدا را شاکرم که با تلاش جمعی، این هفته تیمی را شکست دادیم که 12 هفته بی شکست بود. مس رفسنجان تیمی قابل احترام است که در نیم فصل دوم وضعیتی کاملا متفاوت پیدا کرده و بعد از استقلال و پرسپولیس، سومین تیم موفق دور برگشت لیگ بوده. این پیروزی متعلق به تماشاگران فهیم و وفادار آبادان است که در هیچ شرایطی تیم محبوب خودشان را تنها نمی گذارند. 

سرمربی صنعت نفت همچنین ادامه داد: چهار هفته سرنوشت ساز باقی مانده و همه ما با نهایت توان تلاش می کنیم که امتیازات لازم برای بقا در لیگ را جمع کنیم. کسب امتیاز و جبران نتایج ضعیف گذشته، در هفته های پایانی لیگ کار بسیار دشواری است اما امیدواریم که سهمیه آبادان در لیگ برتر را حفظ کنیم.

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • رتبه نخست قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • رتبه نخست استان قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم