Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:18:20 GMT

مدارس شهرستان زاهدان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۰۷۸۴

مدارس شهرستان زاهدان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: به علت پیش‌بینی تندباد همراه با گرد و خاک، فردا شیفت صبح مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرهای زاهدان و نصرت آباد تعطیل است. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرحمان سهنوازش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: به علت پیش‌بینی تندباد همراه با گرد و خاک، فردا شیفت صبح مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرهای زاهدان و نصرت آباد تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: پیش از این اداره کل هواشناسی استان با صدور اخطاریه جوی اعلام کرده وزش بادی که امروز مرکز استان را فرا گرفته فردا به اوج می‌رسد به نحوی که سرعت وزش باد به 60 تا 80 و گاهی بیش از 90 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وزش طوفان و گرد و خاک سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد‌طوفان و سرمای شدید مدارس سیستان را تعطیل کردطوفان مدارس زاهدان را به تعطیلی کشاند

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام هواشناسی استان در پی وقوع این شرایط جوی نامطلوب در برخی محورهای مواصلاتی مرکز استان به ویژه زاهدان- بم و ایرانشهر- بم اختلال در تردد جاده‌ای خواهیم داشت و رانندگان در این محورها باید با رعایت جوانب احتیاط رانندگی کنند.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان