Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@17:42:20 GMT

افتتاح 15 پروژه شهری منطقه 20 در دهه فجر 97

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۰۸۴۲

افتتاح 15 پروژه شهری منطقه 20 در دهه فجر 97

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: همزمان با چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی  و در راستای خدمتگزاری به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها 15 پروژه عمران شهری به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

افشار با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی شهروندان باعث افزایش حس تعلق آنان به محل زندگیشان می شود افزود: جداره سازی نما و منظر خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرمت کاروانسرای صفوی که از مهمترین درخواستهای ساکنان اطراف حرم در سالهای گذشته بوده از مهمترین این پروژه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت توسعه فضای سبز و بوستان ها در محدوده های با تراکم جمعیت بالا اشاره کرد و گفت: فاز یک بوستان  گیاه شناسی، فاز یک بوستان توسکا، باغ راه اندیشه ، فاز یک بوستان زیتون از جمله پروژه های امور شهری به شمار می رود که با هدف افزایش فضاهای تفرجگاهی و ارتقاء شاخص های زیست محیطی منطقه احداث شده است.

افشار افزایش امکانات رفاهی در بوستانها را مهم برشمرد و افزود: 7 دستگاه سرویس بهداشتی با 48 چشمه در بوستانهای منطقه از جمله دانش ، قدس، توسکا، مدرس ، جهان آرا، دشتستان احداث شده است.

وی احداث پل های  عابر پیاده در خیابان های شهید رجایی، دادسرا، امامزاده ابوالحسن(ع) ، تجهیز پل عابر پیاده به آسانسور در خیابان شهید رجایی و تطویل پلهای عابر پیاده در دو مقطع از خیابان شهید رجایی را از دیگر پروژه ها افتتاح شده برشمرد.

افشار بسترسازی حضور بی دغدغه اقشار خاص در جامعه و سهولت تردد توان یابان  را یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری برشمرد و گفت: با نصب مبلمان خاص و همسطح سازی پیاده روها بوستان گلگون در محله سیزده آبان ویژه توان یابان مناسب سازی شده است .

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ایستگاه مترو دولت آباد تا پایان سال افتتاح می شود افزود: محوطه سازی ایستگاه مترو دولت آباد نیز انجام شده است تا در زمان افتتاح خط 6مترو ، امکان استفاده شهروندان به راحتی فراهم شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود