Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@14:10:37 GMT

جشن 40 سالگی انقلاب حماسه ای تماشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۱۱۱۷

جشن 40 سالگی انقلاب حماسه ای تماشایی شد

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مجید طلیمی با بیان مطلب فوق افزود: امروز در جشن انقلابی که نخستین روزهای۴۰ سالگی اش را تجربه می کند مردم همیشه در صحنه ایران ، روایتی دیگر از حضور میلیونی خود در تجدید میثاق با امام و شهدایشان را مقابل دوربین های عکاسان و خبرنگاران بردند تا جهان بداند و شاهد باشد که نمی توان ملتی که تا پای جان برای آرمان هایش ایستادگی کرده و شهید داده است را به راحتی با توطئه و نقشه ها و وعده ووعیدها فریب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل شورای عالی تجار و فعالان اقتصادی کشور در مسیر راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن گفت، چهل در فرهنگ ما عدد کمال و غایت ازمون پذیری است و ادامه این حرکت شکوهمند ایستادگی و استقامت بیشتری مقابل زیاده خواهی های خارجی و عوامل بزک کننده انان در کشور دارد و این مهم را حوادث و تجارب گذشته به خوبی نشان داده است .

 

مدیر عامل مرکز مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه اظهار داشت: در این چهل سال تحت هدایت کشتی بان بصیر انقلاب مقام معظم رهبری همواره سرفرازانه پاسدار استقلال و شرف کشور مقابل اجانبه بودیم و هیهات که مسوولان مواظب استقلال ملت و کشور در آزمون های پیش رو باشند ، قدردانی مردم متعهد ایران اسلامی باشند و معتقدم که پیشرفت کشور با تلاش خستگی ناپذیر مسوولان تحقق می یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب ایران پیروزی انقلاب اسلامی دماوند مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)
  • دورتموند ۵-۱ آگزبورگ؛ زمینه‌سازی زنبورها برای خلق حماسه‌ در اروپا