Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@17:40:16 GMT

خشم و فریاد مدیر پرسپولیس روی آنتن زنده نود!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۱۳۵۸

خشم و فریاد مدیر پرسپولیس روی آنتن زنده نود!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مسئله برد و باخت مطرح نیست، مسئله اصلی حواشی رخ داده است! در جلسۀ هماهنگی که در حضور تمام نهادها شکل گرفت، تصمیم بر برگزاری این دیدار گرفته شد! اما بله یکباره به ما پیشنهاد جابجایی این دیدار داده شد، ما خواستیم که این دیدار یا لغو شود یا بازی طبق قرار قبلی برگزار شود، اما آقایان نپذیرفتند!

 

 در اتوبوس با علیرضا بیرانوند تماس گرفته شد و به او گفته شد که بازی به دلایل امنیتی برگزار نمی‌شود! این استرس به تمام تیم داده شد و وضعیت روحی بازیکنان دچار افت شد! مسائل داوری هم که مشخص است! کجای این مسئله حرفه‌ای است؟! پرسپولیس از اتفاقات داوری هم کاملاً متضرر شد، ما چگونه حمایت کنیم که سیستم VAR اجرایی شود؟!

 

آقای فتاحی و دوستانش ایراداتی دارند! به خودشان هم گفته‌ام! این تیم بزرگ پرسپولیس است که اینگونه با آن بازی می‌شود! لطفاً اینگونه با آن بازی نکنید!

110

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایرج عرب ورزشی عرب پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین