Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شیطنت بچه های مهمان هزینه میلیونی روی دست میزبان گذاشت و همین اتفاق باعث شد روابط دو خانواده تیره و تار شود.

زمانی که مرد به همراه همسر و دو فرزندش وارد خانه باجناقش شد نمی دانست با شیطنت پسر بازی گوشش دچار دردسر و پایش به دادگاه کشیده می شود. پدر خانواده درباره چگونگی این اتفاق گفت: شبی به همراه همسرم و فرزندانم راهی خانه باجناقم شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی از حضورمان در خانه او نگذشته بود که یکی از پسرهایم دسته گل به آب داد و باعث شد تلویزیون گران قیمت باجناقم از روی دیوار به زمین سقوط کند. بعد از شنیدن صدا خودمان را به اتاق رساندیم و دیدیم کار از کار گذشته و تلویزیون شکسته است.

بعد از این اتفاق باجناقم به خاطر متحمل شدن خسارت زیاد به شدت عصبانی شد و شروع به ناسزاگویی کرد و پسرم را کتک زد. من که طاقت کتک خوردن پسرم را نداشتم وارد معرکه شدم و همین ماجرا باعث شد من و باجناقم درگیر شویم. بعد از کتک کاری من و باجناقم همسران مان نیز از خجالت هم در آمدند و دورهمی مان با دعوا به پایان رسید.

روز بعد از این ماجرا کار به شکایت کشیده و باجناقم به شدت مصر دریافت خسارت تلویزیون از من شد و الان نمی دانم در این گرانی و مشکلات اقتصادی چطور خسارت میلیونی او را پرداخت کنم؟ زندگی ام بابت این اتفاق و شیطنت فرزندانم دچار بحران شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث خانواده زن و مرد پسر خونین شیطنت عکس دختر فیلم تهران مرد قتل تجاوز زن بیمارستان مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر

خسرو کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در این مدت شاهد وقوع بارندگی‌های بهاری خوبی هم در سطح کشور و هم استان هستیم.

وی تصریح کرد: این بارندگی‌ها با توجه به فصل بهار و اقتضای زمانی اکثراً به‌صورت رگباری و به مدت کوتاهی است، یکی دیگر از ویژگی‌های این بارش‌ها نقطه‌ای بودن آن‌ها می‌باشد، که با اقداماتی که از قبل انجام شده، بحث اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم صورت گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از آنجایی که تقویم کوچ عشایر توسط تعدادی از عشایر رعایت نشده و قبل از ۲۵ اردیبهشت وارد استان شده‌اند، این افراد در مناطق کوهستانی غافلگیر شدند.

کیانی یادآور شد: با توجه به اخطارهای هواشناسی پیش‌بینی‌ها در این زمینه صورت گرفته و اطلاع‌رسانی‌ها به عشایر از طریق دستگاه‌های ذیربط صورت گرفته بود.

وی عنوان داشت: فرمانداران، هلال احمر، امور عشایر و سایر سازمان‌های امدادی به بحث امداد و نجات عشایر گرفتار در سیلاب‌ها پرداختند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حدود ۳۵۰ خانوار خصوصاً عشایر در سراسر استان دچار خسارت‌های ناشی از بارندگی به‌صورت معیشتی شدند و امدادرسانی‌ها از زمانی که بارندگی‌ها آغاز شدند و بعد از آن در حال انجام است.

کیانی یادآور شد: با توجه به صعب‌العبور بودن بسیاری از مناطق امدادرسانی‌ها کمی سخت بود و ارزیابی خسارات در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود.

وی افزود: در این مدت گزارش‌هایی از ریزش‌های کنار جاده‌ای داشتیم که در حداقل زمان ممکن توسط عوامل راهداری بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه‌بر خسارات معیشتی وارده به عشایر، به دام‌ها نیز خساراتی وارد شده است که در حال ارزیابی و جمع‌بندی در این زمینه هستیم.

کیانی تاکید کرد: هواشناسی استان برای امروز و فردا هم پیش‌بینی بارش‌هایی را داشته و لازم است عشایر توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 6098112

دیگر خبرها

  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی‌ها کار نیست؟!
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور