Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه «وال استریت ژورنال» به نقل از یک منبع سعودی گزارش داد که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان همچنان با «سعود القحطانی» مشاور سابق خود در تماس است و از وی با عنوان مشاور یاد می کند.

این روزنامه آمریکایی همچنین از فشار ایالات متحده بر عربستان به منظور بازخواست القحطانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وال استریت با بیان اینکه عربستان در مقابل فشارهای آمریکا برای مواخذه سعود القحطانی (از عوامل قتل جمال خاشقجی) مقاومت می کند، ادامه تاثیرگذاری وی را بیانگر نامناسب بودن واکنش عربستان درباره قتل خاشقجی دانست.

این روزنامه همچنین به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گزارش داد: ما معتقد نیستیم که سعود القحطانی با محدودیت در فعالیت های خود مواجه شده است.

وال استریت می افزاید: عربستان مرکز رسانه ای پادشاهی را که القحطانی از آن برای تهدید معارضان سعودی استفاده می کند، نبسته است.

گفتنی است که القحطانی پس از متهم شدن به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول از مقام خود به عنوان مشاور دیوان پادشاهی سعودی برکنار شد.

کد خبر 4539756

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال خاشقجی محمد بن سلمان وال استریت ژورنال ولیعهد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مقامات محلی می‌گویند در پی بارندگی و جاری شدن سیلاب ساکنان مناطق حادثه دیده با کمبود آب مواجه شده‌اند.

همچنین به گفته نیروهای امدادی، تاکنون ۳۷۲ نفر دیگر مصدوم شده و ۱۳۱ نفر همچنان مفقود هستند.

مقامات احتمال می‌دهند شمار مفقودی‌ها و همچنین تلفات این سیل بیشتر از آمار تایید شده تاکنون باشد.

به علاوه بیش از ۱۶۰ هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شده‌اند و در بسیاری از معابر به دلیل آبگرفتگی، تردد به سختی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بیشتر مغازه‌ها خالی از آب معدنی شده‌اند و نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.

دیگر خبرها

  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند