Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@15:10:51 GMT

گوهر خیراندیش با چوب‌های زیر بغل به جشنواره آمد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۰۱۷

گوهر خیراندیش با چوب‌های زیر بغل به جشنواره آمد

گوهر خیراندیش که مدتی است مصدوم شده، دیشب با کمک چوب‌های زیر بغل در اختتامیه جشنواره فیلم فجر حاضر شد.

به گزارش شریان نیوز،  گوهر خیراندیش، بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون ایران، شب گذشته (دوشنبه ۲۲ بهمن) از جمله هنرمندان حاضر در اختتامیه جشنواره سی و هفتم فیلم فجر در برج میلاد بود. 

زمانی که از خیراندیش دعوت شد برای تقدیر از شخصیت‌های واقعی و بازیگران نوجوان فیلم «بیست و سه نفر» روی صحنه حاضر شود، او که مدتی است مصدوم شده، با کمک چوب‌های زیر بغل حرکت کرد و پشت تریبون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دسته بندیآخرین عناوین هنری

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان

               به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: در حال حاضر شهر‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستا‌های ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهرمند هستند. 

 او گفت: در حال حاضر هزار و ۶١٠ کیلومتر شبکه توزیع و ٧۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ١٠ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد. 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: ورود میلیون‌ها لیتر فاضلاب به رودخانه‌ها، دریا‌ها و منابع آب زیرزمینی باعث آلودگی شدید و خطرناک محیط زندگی انسان و سایر موجودات زنده می‌شود و بی‌تفاوتی در قبال دفع حجم بالایی از آلاینده‌ها، مردم را با خطرات بروز بیماری‌ها و اثرات ناخوشایندی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • رژیم مورد علاقه دکتر خیراندیش چیست؟ (فیلم)
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • (ویدئو) بازیکنان ختافه دست در دست مادرانشان در زمین حاضر شدند
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!