Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رئیسیان، کارگردان فیلم «مردی بدون سایه» با تاکید بر این‌که داوری‌های جشنواره فجر تحت تاثیر فضای هیجانی پیرامون فیلم‌هاست، اعلام کرد تا اطلاع ثانوی در این رویداد سینمایی شرکت نخواهد کرد.

به گزارش شریان نیوز،

    علیرضا رئیسیان، کارگردان «مردی بدون سایه»، در ویژه برنامه دیشب سودای سیمرغ که هم‌زمان با برگزاری مراسم اختتامیه از رادیو گفتگو پخش می‌شد، با انتقاد از شرایط داوری جشنواره، تاکید کرد دیگر در این رویداد سینمایی شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این‌باره توضیح داد: «متاسفانه فضای جشنواره و هیئت داوران کاملا تحت تاثیر فضاسازی‌های خبری پیرامون فیلم‌هاست و من با علم به این مطلب از ابتدا تمایلی به حضور در جشنواره نداشتم. اما با اصرارهای آقای داروغه‌زاده راضی به حضور شدم. اما همین‌جا اعلام می‌کنم این آخرین حضور من در جشنواره فیلم فجر بود و تا زمانی که شرایط به این گونه است، در جشنواره شرکت نمی‌کنم.»

فیلم «مردی بدون سایه» که در بخش سودای سیمرغ جشنواره حضور داشت، از طرف هیئت داوران، در هیچ شاخه‌ای به عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی نشد.

دسته بندیآخرین عناوین هنری

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور با تجلیل از آثار برتر به پایان رسید و خبرگزاری تسنیم لرستان سه رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور شامگاه چهارشنبه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد و سه خبرنگار تسنیم در این جشنواره برگزیده شدند.

رضا قبادی در بخش گزارش ویدئویی مستند، پگاه دالوند در بخش انیمیشن و فاطمه نیازی در بخش خبر از سوی هیئت داوران به‌عنوان برگزیدگان جشنوارۀ بر بلندای حضور معرفی شدند.

ارسال 450 اثر به جشنوارۀ بر بلندای حضور در لرستان

450 اثر به دبیرخانه جشنواره بر بلندای حضور در خرم‌آباد ارسال شد و آثار ارسالی در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس، موشن‌گرافیک، پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی مستند مورد داوری قرار گرفت.

جشنواره بر بلندای حضور با محوریت انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات در سه بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها، رسانه‌های دیداری و شنیداری و رسانه‌های اجتماعی برگزار شد و 73 نفر در این جشنواره شرکت کردند.

کتاب‌های دلیران لرستان در خانطومان خاطرات سه نفر از مدافعان حرم لرستان اثر حمید فولادوند و کتاب خبرنگار جمهوری اسلامی زندگی‌نامه و خاطرات حسن مرادی عکاس و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی به تحقیق سامان سپهوند، فریبا مرادی‌نسب و نگارش فریبا مرادی‌نسب در جشنوارۀ بر بلندای حضور رونمایی شد.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت