Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس مصطفوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: واحدهای مذکور در فاز ۳ و ۴ شهر جدید سهند با تامین زیرساخت های برق گاز و آب تحویل متقاضیان می شود.

وی با اشاره به سیاست های اخیر وزارت مسکن و شهرسازی به منظور تولید مسکن در کل کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است در کل کشور ۴۰۰ هزار واحد مسکن تولید شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی ادامه داد: در همین راستا مقرر شده است ۱۶ هزار واحدمسکن توسط شهرجدید سهند ایجاد شود که به منظور تحقق این برنامه در سطح کلان، تفاهم نامه ای با سرمایه گذار داخلی در راستای ساخت سه هزار واحد مسکونی منعقد شده است.

وی همچنین با اشاره به حضور سرمایه گذاران ترک در شهر جدید سهند اظهار کرد: خوشبختانه طی هفته های گذشته تفاهم نامه همکاری و مشارکت در پروژه سرمایه گذاری تولید ۱۶ هزار واحد مسکن با شرکت محرم گروپ از کشور ترکیه در حضور استاندار محترم امضا شد.

 

 

مصطفوی افزود: این تعداد واحد مسکونی در فازهای ۴ و ۵ شهر جدید سهند ایجاد می شود.

وی از انعقاد تفاهم نامه های سرمایه گذاری نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان با فعالین صنعت ساختمان خبر داد و گفت: در طی ماه های گذشته شاهد حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف در شهر جدید سهند هستیم و تلاش می‌کنیم تا با مشارکت سرمایه گذاران چهره شهر جدید سهند را متحول کنیم.

 

مصطفوی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی هایی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر جدید سهند صورت می‌گیرد گفت: توجه به مقوله ورزش از اولویت‌های سازمان عمران سهند می باشد از این رو تلاش کردیم تا در این مدت نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم در همین راستا دهکده ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مساحتی بالغ بر ۳ هکتار مترمربع در شهر جدید سهند کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی ادامه داد: طی ماه های گذشته با حضور جدی بخش خصوصی شاهد راه‌اندازی آکادمی اسب سواری در شهر جدید سهند بودیم که در این ایام طرح اصلی این فعالیت کلنگ زنی خواهد شد.

اجرای پارک کودک در محوطه های مساکن مهر

مصطفوی از اجرای پارک کودک در محوطه های مساکن مهر در این شهر خبر داد و گفت: بهمن ماه امسال یکی از این پارک ها در یکی از مجتمع های شهر جدبد سهند مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم از این پس اگر مجتمعی ساخته می شود در حد توان اجرای پارک کودک نیز در محوطه های مسکن مهر مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین از کلنگ زنی پارک ویژه کودک در مساحتی بالغ بر یک هکتار برای نخستین بار در شهر جدید سهند خبر داد و افزود: این پارک توسط سازمان عمران شهر جدید سهند و با پیش بینی هزینه کرد بیش از یک میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.وی کلنگ زنی پروژه احداث مدرسه و باشگاه تنیس هشت بهشت در ایام بهمن ماه را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: این پروژه توسط سرمایه گذار داخلی با ایجاد ۶ زمین ورزشی در مساحتی بالغ بر یک هکتار مورد کلنگ زنی قرار می گیرد.

احداث نخستین باغ ویلای شهر جدید سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند سهند از شروع عملیات احداث نخستین باغ ویلای شهر جدید سهند در بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: این پروژه مهم توسط بخش خصوصی در فاز ۴ شهر جدید سهند در مساحتی بالغ بر ۲۰ هکتار مورد کلنگ زنی می شود.

 

مصطفی همچنین با اشاره به تصویب فاز ۵ شهر جدید سهند تصریح کرد: این فاز با طراحی نوین شهری به عنوان پایلوت نمونه شهری از طرف شورای عالی شهرسازی و معماری انتخاب شده است و در همین‌راستا از ایده های جدید متخصصین امر در ایجاد این فاز بخصوص با تاکید بر استفاده از انرژی های سبز استقبال می کنیم.

وی از کلنگ زنی پروژه مشارکتی و سرمایه گذاری ۳۹۹ واحدی شمس با مشارکت انبوه سازان نواندیش در فاز ۴ شهر جدید سهند خبر داد و افزود: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع مورد کلنگ‌زنی قرار می‌گیرد و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده حداکثر تا ۲۴ ماه آینده آماده تحویل خواهد بود.

مصطفوی، ادامه داد: همزمان با بهمن‌ماه مجتمع خدماتی تجاری پاتریس نیز توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲۶۸۲ متر مربع در فاز یک میدان امام حسین کلنگ زنی می شود.وی همچنین از بهره برداری نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو در شهر جدید سهند خبر داد و گفت: در ایام بهمن ماه نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو در زمینی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع توسط بخش خصوصی مورد افتتاح قرار می‌گیرد و آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز خواهد بود.

اتمام پروژه ساماندهی ورودی شهر جدید  سهند

مصطفوی همچنین از اتمام پروژه ساماندهی ورودی شهر جدید سهند با ایجاد باند جنوبی در این شهر خبر داد و گفت: این پروژه نیز آماده استفاده همشهریان خواهد               بود.

مدیرعامل شرکت عمران سهند با اشاره به پروژه های فرهنگی اجتماعی قابل افتتاح و کلنگ زنی همزمان با حضور مدیران ارشد استانی و کشوری اظهار کرد: نخستین کافه کتاب شهر جدید سهند و نخستین مرکز توانمندسازی خانواده به منظور ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی در مجتمع خدماتی رفاهی عرشیا مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

افتتاح مجتمع چند  منظوره فرهنگی در سهند

وی همچنین از افتتاح مجتمع چند منظوره فرهنگی شهر جدید سهند در بهمن ماه خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شدید این منطقه به ایجاد چنین مجموعه‌هایی تلاش کردیم تا فضای بلااستفاده که انبار ماشین های سنگین بود تغییر داده و در مساحتی بالغ بر ۴۰۴ متر مربع در طول سه ماه این مجموعه را آماده بهره ایام به همت بخش خصوصی دار القرآن شهر جدید سهند نیز مورد کلنگ‌زنی قرار می‌گیرد.

گفتنی است شهر جدید سهند به عنوان یکی از شهرهای شاخصه جدید در کل کشور در حال حاضر دارای ۱۳۵ هزار نفر ساکن است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی محرم مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته براساس تکلیف شورای شهر تهران برای شهرداری حدود ۵۹۰۰ پلاک در تهران نوسازی شد.

وی افزود: کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری نهادها صورت گرفته و این اقدام با رویکرد نوسازی بافت فرسوده و ناپایدار و اراضی ناکارآمد است.

هدایت با اشاره به اینکه عقب ماندگی در حوزه مسکن داریم گفت: تهیه مسکن استطاعت پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: زمین ۲ هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امسال مد نظر قرار گرفت و اجرای آن آغاز شد. همچنین به طور کلی ۷۳ طرح در ۹ هزار هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6098153 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند