Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:05:59 GMT

پوستر دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۲۱۳

پوستر دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی رونمایی شد

اهواز - ایرنا - پوستر دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی در حاشیه شمشمین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب خوزستان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره ملی گفت: استندآپ کمدی جزو هنرهای نمایشی محسوب می شود که مردم ما کم و بیش آن را در برنامه تلویزیونی خندوانه دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر چنانی ادامه داد: دومین دوره از جشنواره ملی استندآپ کمدی با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر افزایش نشاط در جامعه در استان خوزستان و شهرستان شوشتر برگزار می شود.
وی توضیح داد: مردم استان خوزستان باتوجه به شرایط موجود در این استان نیاز بیشتری به نشاط اجتماعی دارند.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به دلیل برگزاری این دوره از جشنواره در شهرستان شوشتر گفت: این برنامه ها با هدف تمرکز زدایی در حوزه فرهنگی و هنری در شهرستان ها برگزار می شوند.
وی ادامه داد: این برنامه 24 بهمن در سطح ملی با حضور هنرمندان ملی در شوشتر و در جهت ایجاد نشاط، شادابی و امید بیشتر به آینده برگزار و به نوعی جزیی از برنامه های هفته های فرهنگی و هنری محسوب می شوند.
به گزارش ایرنا دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی در 2 بخش آزاد و حمایت از کالای ایرانی 24 بهمن ماه سال جاری در شهرستان شوشتر برگزار می شود.
نخستین دوره این جشنواره ملی سال گذشته در شهرستان آغاجاری برگزار شد.
7164/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي استندآپ كمدي كمدي نمايشگاه كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد