Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در مراسم پنجمین یادواره شهدای روستای حاج خادمی گفت: شهیدان مایه عزت و اقتدار این نظام و انقلاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: خون های زیادی پای این نظام و انقلاب ریخته شد تا درخت نو پای انقلاب آبیاری گردید و امروز ابرقدرتهای دنیا از گسترش این درخت تنومند به وحشت افتاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی نیا اظهار داشت: خون شهدای هشت سال دفاع مقدس برای بقای این انقلاب بر زمین جاری شد و ما به این شهیدان افتخار می کنیم که هر چه اقتدار داریم از برکت خون پاک و مطهر شهیدان ماست.

وی، تصریح کرد: کشور ما قبل از انقلاب اسلامی و در رژیم طاغوت هیچ ابهت و اقتداری از خود نداشت و مطیع دیگر ابرقدرت های پوشالی به خصوص آمریکا بود ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما به ابرقدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در ادامه بیان کرد: شهیدان نیازی به برگزاری یادواره ندارند بلکه این ما هستیم که به شهداء نیازمندیم، ما هر چه داریم از خون پاک و مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس است.

طالب احمدی نیا گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان و مستکبرین جهان جنگ را بر ما تحمیل کردند و اطمینان داشتند که ایران با دست خالی و بدون سلاح حتی یک سالگی انقلاب اسلامی را نخواهد دید اما با عنایت پروردگار بزرگ و به رهبری امام خمینی (ره) و دلیر مردانی که چون کوه استوار در راه پاسبانی این نظام ایستادند امروز ما شاهد 40 سالگی انقلاب اسلامی مان هستیم.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: یادواره شهدا انقلاب اسلامی دفاع مقدس اقتدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر