Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - مسوول بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به مناسبت دهه فجر و در قالب طرح کرامت با اعزام 2 تیم پزشکی متخصص بیش از 200 بیمار در مناطق حاشیه ای مهاباد به صورت رایگان مداوا شدند.

وحید شکرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این اقدام جهادی یک تیم پزشک متخصص داخلی و یک تیم پزشکی متخصص کودکان به منطقه حاشیه ای و کم برخوردار «پشت تپ» مهاباد اعزام و به بیماران خدمات پزشکی رایگان ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این اعزام هشتمین اعزام تیم پزشکی در قالب طرح کرامت به این منطقه حاشیه ای شهر مهاباد در سال جاری بود که با همکاری بهداری سپاه پاسداران این شهرستان اجرا شد.
شکرانی یادآور شد: خدمات رایگان دیگری از جمله مشاوره مامایی و پزشکی، تزریقات و پانسمان، روانشناسی، غربالگری اولیه بیماری های مختلف مانند فشارخون و قندخون و بهداشت خانواده نیز برای بیماران عرضه شد.
مسوول بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: تاکنون بیش از 2 هزار نفر در مناطق محروم این شهرستان با اعزام این تیم های پزشکی، خدمات رایگان بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند.
به گزارش ایرنا همزمان با دهه مبارک فجر 61 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح مهاباد با یکهزار و 130 میلیارد ریال هزینه نیز به بهره برداری رسید.
مهاباد دارای 237 هزار نفر جمعیت است که 168 هزار نفر آن در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی ساکن هستند.
3020/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه اعزام تيم پزشكي مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه همه مناطق استان را دربرمی گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس اعلام اداره هواشناسی مهاباد، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت براثر تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست

بر اساس این اعلام نسبت به تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوهنوردی، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات هشدار داده شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هوش مصنوعی نمی‌تواند جای پزشک را بگیرد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه همه مناطق استان را دربرمی گیرد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند