Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:29:23 GMT

برای کنکور 99 تنها یک مدل سوال طراحی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۹۸۳

برای کنکور 99 تنها یک مدل سوال طراحی می شود

تهران – ایرنا – رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، برای کنکور سال 99 تنها یک نوع سوال از نظام جدید طراحی خواهد شد.

ابراهیم خدایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، افزود: داوطلبان نظام قدیم بر این باور هستند که در کنکور 98 پذیرفته نمی شوند و از امسال به فکر کنکور 99 هستند؛ در حالی که به جای نگرانی، باید برای کنکور 98 تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر علوم گفت: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو که وزیر علوم رئیس آن است، سال 98 آخرین سالی است که دو سری سوال برای داوطلبان نظام قدیم و جدید طراحی می شود.
به گفته خدایی، برای کنکور سال 99 طبق مصوبه این شورا، تنها یک نوع سوال از نظام جدید طراحی خواهد شد.
خدایی به این دسته از داوطلبان توصیه کرد که ابتدا برای کنکور 98 برنامه ریزی کنند و تصمیم گیری در مورد کنکور 99 بستگی به نظر شورای سنجش و پذیرش دانشجو دارد.
وی در عین حال گفت که شورای سنجش و پذیرش دانشجو سال آینده در مورد طراحی سوال برای داوطلبان نظام قدیمِ متقاضی در کنکور 99 تصمیم گیری می کند.
**9492**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سازمان سنجش شوراي سنجش و پذيرش نظام قديم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود

 عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ گفت: تعداد ۶۶۰ هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب ۴ نمره وجود دارد.
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید