Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح شنبه ۲۰ بهمن گزارش سرقت ۸۰۰ میلیون تومان پول و طلا از آپارتمانی در بلوار لاله جنت آباد به کلانتری ۱۳۸ اعلام شد.

با حضور مأموران در محل مشخص شد سارق برای ورود به این آپارتمان که در طبقه دوم ساختمانی ۴ طبقه و دو واحدی قرار داشت، قفل در بالکن را شکسته و وارد خانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران در نخستین بررسی‌ها این فرضیه را مطرح کردند که سارق با اطمینان از خالی بودن خانه وارد حیاط شده و پس از بالا رفتن از نرده‌های طبقه اول وارد بالکن آن‌ها شده است. پرونده در دادسرا تشکیل شد و شناسایی سارق در دستور کار مأموران قرار گرفت.

عروس جوان که هنوز از سرقت هدایای چند صد میلیونی ازدواجش شوکه بود، گفت: «ما صبح پنجشنبه برای سفری دو روزه خانه را ترک کردیم. من همه در‌ها را قفل کرده بودم و حتی در آکاردئونی را هم کشیده بودم. چراغ آشپزخانه و پذیرایی را روشن گذاشتم. با رعایت همه این نکات به سفر رفتیم. وقتی صبح شنبه برگشتیم، همه چیز عادی به نظر می‌رسید. نه کسی صدای مشکوکی شنیده بود و نه قفل در‌ها باز شده بود، اما وقتی خواستیم وارد خانه شویم متوجه شدیم مبل سه نفره پشت در است. با سختی وارد خانه شدیم. پذیرایی و اتاق خواب‌ها به هم ریخته بود و بیش از ۸۰۰ میلیون تومان طلا، پول و سکه که هدایای عروسی‌مان بود، سرقت شده بود. در بالکن باز بود و قفل آن شکسته شده بود.

به کلانتری زنگ زدیم و مأموران آمدند، اما در مدتی که داشتیم شکایت را پیگیری می‌کردیم، فهمیدم چندی قبل واحد دیگری در ساختمان و چند خانه دیگر در محل نیز هم همین‌طور سرقت شده و سارق یا سارقان پول و طلا برده بودند.»

تحقیقات پلیسی برای شناسایی دزدان از سوی پلیس ادامه دارد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

سارقان هدایای چند صد میلیونی عروس و داماد را دزدیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یک دانشجوی آمریکایی مقیم ایران به جرم سرقت دستگیر شد.

اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: مارک پردی دانشجوی آمریکایی که به جرم سرقت انگشتری گران قیمت تحت تعقیب بود در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد. روزنامه اطلاعات ۴ اردی‌بهشت ۱۳۵۳ خبر دستگیری پردی را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکسی از پردی و انگشتر ۹۰۰ هزار تومانی که سرقت کرده بود را تماشا کنید.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902677

دیگر خبرها

  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • جدل جالب المیرا شریفی‌مقدم با روانشناس بر سر کار کردن عروس در خانه مادرشوهر + ویدئو
  • سارق احشام در دام پلیس نکا