Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@03:14:10 GMT

مردم حافظ انقلاب و دستاوردهای آن خواهند بود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۳۱۵۸

به گزارش پارس نیوز، 

عباسعلی کدخدایی اظهار کرد: مردم خوب ما همیشه قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری خودشان را به آرمان های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری اثبات کرده اند و براین عهد خود پایبند بوده اند، به همین خاطر هیچ گاه عهدشکنی صورت نگرفته و در همه سختی ها همراه کشور و مسئولین گام برداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم جلوه ای بود از اقتدار و حمایت و شور و علاقه و ایثار مردم که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و با حضور پرشور خود بار دیگر به دشمن نشان دادند، علی‌ر‌غم همه مشکلات   پای آرمان های انقلاب ایستادگی کرده و حافظ انقلاب و دستاوردهای آن خواهند بود. 

سخنگوی شورای نگهبان درباره تهدید آمریکایی ها مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید، تاکید کرد: دشمن همیشه تهدیداتی دارد و این تهدیدات هم از ابتدای انقلاب هیچ گاه به منصه ظهور نرسیده، اگرچه زحمت هایی را برای مردم ما داشته اند اما مردم ما با مقاومت و یک‌صدایی و متحد بودن همیشه پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان این مرز و بوم داده اند. امروز هم پاسخی بود به همین تهدیدات و آرزوهای به گور برده ای که استکبار جهانی نسبت به مردم و نظام مقدس ما دارد.وی ادامه داد: یکپارچگی، وحدت و توجه به بیانات مقام معظم رهبری و تبعیت از معظم له همیشه پاسخ محکمی به این گونه تهدیدها و خیال های خامی است که دشمن در سر دارد. در آینده هم اگر ما وحدت و یک صدا بودن خودمان را حفظ کنیم، دشمن راه به جایی نخواهد برد. وی با اشاره به وظیفه مسئولان در 40 سالگی انقلاب گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند این سمت ها امانتی است که از سوی مردم به آنها سپرده شده پس باید امانت دار درستی باشند لذا ضرورت دارد تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و همان طور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند جهادی عمل کرده و تلاش کنند مشکلات مردم حل شود. مهمتر از همه اینکه به نیازها و مشکلات کشور توجه داشته باشند. کدخدایی عنوان کرد: مردم ما همیشه بدون هیچ گونه چشمداشتی پاسدار انقلاب و نظام بوده اند پس باید با مجاهدت مسئولان بتوانند نیازهای روزمره خود را هم رفع کنند.  با مردم بودن و در بین مردم بودن و توجه به حفظ آرمان های نظام از سوی مسئولین از جمله خواسته های به حق مردم بوده که همواره بر آن تکیه داشته اند و مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امام راحل مشکلات مردم مشکلات انقلاب و نظام استکبار جهانی انقلاب حضور گسترده مردم شورای نگهبان مقام معظم رهبری پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز سه‌شنبه در جشنواره ملی امتنان از کارگران طی سخنانی اظهار کرد: باید در تمام ایام سال به کار و کارگر توجه شود اما به دلیل آنکه این ایام موضوع کار و کارگر بیشتر مورد توجه همگان است به آن پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد

وی افزود: ما باید بتواینم آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی و قانون و سیاستهای کلی مشخص کرده‌اند و برای رشد اقتصادی کشور موثر است به انجام برسانیم. این نشست در کارخانه بزرگی که کرگران آن کارهای قابل عرضه‌ای در بازارهای داخلی و خارجی دارند، برگزار می‌شود. این نشان دهنده توانایی نیروهای کشور ما و نشان دهنده آن است که در کشور می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

رئیس جمهور ادامه داد: عزیزان ما علی رغم بسیاری از کاستی‌ها و تحریم‌ها تولیدات امید آفرینی برای کشور دارند. ما با همین روحیه ارزشمند و جهادی کارگران و مهندسان عزیز پای کار کشور هستیم و دشمن همچنان که در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

رئیسی با بیان اینکه کارگران محور تولید هستند، عنوان کرد: باید همه حمایت‌های حقوقی،‌ مالی و اجتماعی از کارگر صورت بگیرد تا شاهد رشد کمی و کیفی تولیدات کشور باشیم. در سفری که اخیرا به سریلانکا داشتیم شاهد کاربزرگی که با صدرو خدمات فنی و منهدسی ما به این کشور انجام شده بود، بودیم، این کار از جهت تکنیک بسیار کم نظیر و به تعبیر مدیران‌ آن کشور بی نظیر بود. اینگونه اقدامات از دست فناوران ایران بر می‌آید.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما در بین جامعه کارگری افرادی را داریم که نخبه هستند و باید به این افراد توجه کرد تا ایده پردازی آنها تقویت شود و نخبگی آنها باید مورد توجه خاص قرار بگیرد و ما هم در دولت ایده‌های نخبگان را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی توجه به فرهنگ کار را موضوع بسیار مهمی دانست و عنوان کرد: توجه به عمل به هنگام و زمان شناسانه بسیار مهم است. در دوارن دفاع مقدس کارهایی در کارخانه‌های ما انجام شد که ما را از کشورهای بیگانه بی نیاز کرد. امروز هم شاهد یک جنگ اقتصادی هستیم اما به لطف خدا جوانان ما تا کنون نشان داده‌اند که همچنانی که رزمندگان ما در جنگ نظامی سیلی محکمی به دشمن زدند کارگان ما نیز در جنگ اقتصادی سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

رئیس ادامه داد: دشمن تصور کرده است با تهدید و تحریم می‌تواند ما را متوقف کند در صورتیکه امروز شاهد رشد تولید و رشد در حوزه‌های دانش بنیان هستیم. این بدان معنا است که جوانان کشور ما در حال انجام کارهای بزرگی هستند.

رئیس جمهور در ادامه از تصویب لایحه امنیت شغلی در دولت خبر داد و گفت: برای خانوداه‌ها ثبات و امنیت شغلی بسیار مهم است و ما هم به این موضوع معتقدیم.

رئیسی با اشاره به نحوه تعیین دستمزد کارگران گفت:‌ به نظر من همین شیوه سه جانبه‌گرایی برای تعیین حقوق و دستمزد کارگران شیوه مناسبی است و ما با این شیوه موافقیم.

کد خبر: 1229005 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید