Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 1:05 دقیقه بامداد 19 بهمن مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرموز مرد میانسالی در خانه‌اش خبر دادند. آفتاب‌‌نیوز : به‌دنبال اعلام این خبر، بلافاصله بازپرس جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی واحد 4 ساختمانی در سعادت آباد شد.آنها با ورود به خانه با جسد مرد 68 ساله درحالی رو به رو شدند که دست‌هایش با لباس و پاهایش با پتو بسته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هم ریختگی خانه، نشان از سرقت داشت اما در ادامه مشخص شد سرقتی رخ نداده است.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند فیروز- مقتول- از همسر اولش یک پسر دارد که همه اموالش را به‌نام او کرده است.وی بعد از فوت همسر اولش با زن دیگری ازدواج کرد که او نیز چند سال بعد فوت کرد و فیروز برای سومین بار با زنی ازدواج کرد که یک پسر بزرگ به‌نام بهروز داشت. او در سال 93 همسر سومش را طلاق داد.
عصر روز حادثه بهروز با پسر فیروز تماس گرفت و گفت هر چه زنگ خانه پدر خوانده‌اش را می‌زند کسی در را باز نمی‌کند.
پسر مقتول که به این ماجرا مشکوک می‌شود خود را به خانه پدر رسانده و زنگ خانه را می‌زند، اما چون فیروز در را باز نمی‌کند، او با پلیس تماس می‌گیرد. با ورود مأموران به خانه او با جسد پدرش مواجه شد.
با اعلام موضوع به پلیس وی مدعی شد بهروز با پدرش اختلاف داشته است. اظهارات پسر مقتول و تناقض‌گویی‌های بهروز و مدارک به‌دست آمده حکایت از این داشت که وی در قتل فیروز نقش دارد. بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت پسرخوانده مقتول را صادر کرد و تحقیقات از وی ادامه دارد.
منبع: ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طلاق قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد یزدی در خانه اش

به گزارش تابناک، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر  مرگ  مشکوک فردی در یکی از محلات قدیمی شهر  یزد  بلافاصله ماموران پلیس و بازپرس ویژه  قتل در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با بررسی های لازم و اعلام  پزشکی قانونی  مبنی بر خفگی و قتل مرد ۵۷ ساله یزدی در منزلش؛ کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی استان یزد شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: کارآگاهان پلیس با کار فنی و اطلاعاتی گسترده، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهم ۴۳ ساله یزدی در بازجویی های انجام شده پس از اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات شخصی بیان کرد و تحویل دادسرا شد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • قتل دختر به دست پدر/ دخترم بعد از طلاق می‌خواست مستقل زندگی کند
  • قاتل: زنم را به خاطر پدر زنم کشتم!
  • خودسوزی داماد بعد از جنایت هولناک | اداهای پدر باعث قتل دختر شد
  • خواست پدرزن برای قصاص دامادش
  • ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر بدهی نفقه دستگیر شد!
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار