Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرتغالی منچسترسیتی می‌گوید آن‌ها تمام تمرکزشان روی بازی‌های خودشان است و نمی‌توانند روی امتیاز دادن لیورپول به یونایتد حساب باز کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی با برد پرگلی که برابر چلسی به دست آورد با یک بازی بیش‌تر به صدر جدول لیگ برتر راه یافت و حالا لیورپول که جایگاه خود را در صدر از دست رفته می‌بیند، باید روز یک‌شنبه برابر منچستریونایتد تیم آماده این روزها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری داربی گونه که حساسیت زیادی دارد و یونایتد در صورتی که بتواند از این دیدار امتیاز بگیرد، کار قهرمانی لیورپول رقیب دیرینه این تیم سخت خواهد شد.

برناردو سیلوا درباره بازی حساس لیورپول با منچستریونایتد گفت: ما نمی‌توانیم روی لطف یونایتدی‌ها به خودمان حساب باز کنیم. البته که امتیاز دادن لیورپول در این دیدار به سود ما خواهد بود ولی هم بازیکنان و هم مربی تیم عقیده دارند که باید خودمان بازی‌های خودمان را ببریم و در صورتی که موفق به این کار نشویم به قهرمانی نخواهیم رسید. برای ما مهم است که بتوانیم بازی‌های خودمان را در لیگ با برتری به پایان برسانیم.

منچسترسیتی بعد از شکست برابر نیوکاسل توانسته است ۳ دیدار پیاپی در لیگ را با بردهای قاطع به پایان برساند. در این بین سرخیو آگوئرو نیز در بازی برابر آرسنال و چلسی توانست برای تیمش هت تریک کند.

ستاره پرتغالی سیتی در پایان درباره درخشش این روزهای آگوئرو گفت: هیچ نیازی به توصیف او نیست و آگوئرو هفته به هفته این را اثبات می‌کند که چقدر خوب است. من امیدوارم او همین روند خوب گلزنی خود را در ادامه فصل نیز داشته باشد و حفظ کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برناردو سیلوا تیم فوتبال لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور