Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@14:05:58 GMT

استان مرکزی بهترین نوع عدالت در توزیع گوشت را دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۳۳۹۴

استان مرکزی بهترین نوع عدالت در توزیع گوشت را دارد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به اینکه بهترین نوع عدالت را در توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ در استان داریم گفت: استان مرکزی جزء معدود استان‌های در کشور است که توانسته است که به بهترین شکل ممکن گوشت را توزیع کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛در خصوص توزیع گوشت در اراک گفت: تأمین گوشت بر عهده دولت است و اصناف به‌عنوان توزیع‌کننده فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زند با اشاره به اینکه بهترین نوع عدالت را در توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ در استان داریم اظهار کرد: استان مرکزی جزء معدود استان‌های در کشور است که توانسته است به بهترین شکل ممکن گوشت را توزیع کند.

وی ادامه داد: در استان مرکزی توزیع گوشت بر اساس اپلیکیشنی که به تائید کارگروه تنظیم بازار استان رسیده است و بر اساس کد ملی توزیع می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به اینکه زمان دقیق توزیع گوشت مشخص نیست بیان کرد: به دلیل اینکه گوشت از کشورهای مجار حمل می‌شود دو ساعت قبل از اینکه بخواهد در استان توزیع شود اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

زند در پاسخ به این سؤال که چرا برخی از افراد قبل از اعلام توزیع گوشت در صف خرید قرار می‌گیرند اضافه کرد: از روز قبل به واحدهای که قرار است گوشت توزیع کنند اطلاع داده می‌شود و ممکن است خود مسئولین واحدها به مشتریان خود اعلام کنند که توزیع گوشت در واحد وجود دارد و قبل از اعلام مردم در صف خرید قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی کانال بی‌هویت برای تخریب اتاق اصناف مواردی را عنوان می‌کنند که این موارد به‌دور از واقعیت است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری، بر ضرورت نظارت‌ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گران فروشی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه یکی از محورهای تشدید نظارت بر اصناف در استان سمنان است، تاکید کرد: نظارت‌ها بر بازار بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست، بیان کرد: با تخلفاتی از این دست که موجب نارضایتی مردم می‌شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

هاشمی همچنین گفت: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه‌ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل جدید سازمان پدافند غیرعامل وزارت کشور، ۳۰ درصد نانوایی‌های استان می‌بایست دوگانه سوز شده و با سوخت دوم نیز کار کنند.

استاندار سمنان درباره علت این دستورالعمل توضیح داد: مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار یکی از مهمترین موضوعاتی است که در زمینه دوگانه سوز کردن واحدهای تولید نان، مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 6099620

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود