Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:24:14 GMT

۳۵۲ حلقه چاه غیرمجاز در زنجان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۳۴۹۶

۳۵۲ حلقه چاه غیرمجاز در زنجان مسدود شد

یوسف رضاپور در گفتگو با خبرنگار مهر از ۱۴ هزار و ۴۶ حلقه چاه مجاز در استان زنجان خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۶۳۷ حلقه چاه بدون پروانه هستند که قبل از این ۷ هزار و ۳۶۹ حلقه بود.

وی اظهار کرد: درمجموع  از این منابع آبی یک میلیارد و ۳۹۷ میلیون مترمکعب آب برداشت می‌کنیم که از این میزان ۳۳۰ میلیون مترمکعب مربوط به چاه‌های فاقد پروانه است و حدود ۲۵ درصد سهم چاه‌های فاقد پروانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: تا پایان سال ۹۶ حدود دو هزار و ۹۹۲ حلقه چاه را مسدود کردیم و هزار و ۲۷ حلقه چاه هم پلمب شد و اجازه بهره‌برداری ندادیم.

رضاپور تأکید کرد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون نیز ۳۵۲ حلقه چاه  فاقد پروانه را مسدود کردیم و خوشبختانه دادگستری و دادستانی همکاری لازم را دارند.

وی بر مدیریت مصرف آب از سوی کشاورزان زنجانی تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی روستاییان با انشعاب غیرمجاز آب باعث بحران آب می‌شوند و این اصلاً به نفع استان و مردم نیست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان ابراز کرد: استفاده درستی از آب در استان زنجان نمی‌شود بنابراین باید الگوی کشت و الگوی صحیح مدیریت آب در بخش کشاورزی تغییر کند و تحقق این امر نیازمند همکاری رسانه‌ها است.

کد خبر 4539658

منبع: مهر

کلیدواژه: آب شرب سدسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر محمد زاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص و ویژگی پروانه یکپارچه شبکه و خدمات (UNSP) که به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت توسط وزیر ارتباطات اعطا شده بود نوشت:

«تمرکز این الحاقیه (پروانه) بر یکپارچه‌سازی خدمات ثابت و سیار و همچنین توسعه فیبر نوری است.

 پروانه مشمولین تا سال ۱۴۱۰ تمدید و متعهد می‌شوند تا سال ۱۴۰۴ سرجمع ۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری در کشور ایجاد کنند.

دولت هم تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم خود از محل سرویس فیبر تقریباً چشم‌پوشی کرده است.»

گفتنی است اوایل اردیبهشت ماه، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات (UNSP) به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت توسط وزیر ارتباطات اعطا شد تا به ترتیب مخابرات ایران متعهد به ایجاد ۷ میلیون، مبین نت ۳ میلیون و شرکت رایتل ۲ میلیون پوشش خانوار در پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها شوند.

                   

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف پروانه کسب های کاغذی از ۵۰۰ هزارتا عبور کرد
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری