Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه دین و فلسفه دانشگاه باپتیست هنگ کنگ کنفرانسی را تحت عنوان آینده تحصیل و آموزش فراگیرافراد در تحصیلات عالیه شرق آسیا: فلسفه و تلاش آن از داخل و خارج از کشور در روزهای ۲۷- ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۹ در دانشگاه باپتیست هنگ کنگ برگزار می‌کند.

محور موضوعات شامل فلسفه تعلیم و تربیت فراگیر؛ زمینه آموزش همه افراد در شرق آسیا و مطالعات موردی؛ روند نوآورانه آموزش فراگیر افراد؛ فرهنگ اخلاقی در شرق و غرب و تعامل بین فرهنگی؛ آموزش اخلاقی، آموزش ارزش و فرهنگ خدمات در منطقه آسیای شرقی؛ کنفوسیوس گرایی و آموزش مدرن؛ اخلاق و آموزش مدرن؛ مطالعات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و آموزش ارزش و ادیان آسیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال آثار خود به آدرس ایمیل cscs@hkbu.edu.hk در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۱۱ فوریه ۲۰۱۹ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://philevents.org/event/show/۶۷۱۹۰ مراجعه گردد.

کد خبر 4539516 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسفه هنگ کنگ کنفرانس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود