Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار عبدالله جعفرزاده در گفتگو با بسیج ، ضمن تقدیر از حضور مردم وفادار، آگاه و دلداه به ولایت، امام(ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی، با استناد به فرامین امام خمینی(ره) مبنی بر اتکا ملت به الله و وحدت کلمه ، گفت: امروز حضور پر شور و شعور مردم در صحنه های نیاز، در واقع اثبات کننده همسویی نظام و انقلاب اسلامی با مردم مومن و انقلابی حول محور الله است که با وحدت کلمه در مقاطع مختلف یاری گر دین خدا هستند و نصرت می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه شک نباید کرد این مردم با اتصال به کلام الله ، انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) خواهند سپرد، درباره اقدامات مربوط به چهل سالگی انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: برنامه های مختلفی اعم از تریبون انقلاب، لیگ انقلاب، سینمای انقلاب فاطمی و اقتصاد انقلابی از دیماه تا 22 بهمن طراحی شد.

سرهنگ جعفرزاده یادآور شد: در این برنامه ها ، افتتاح 16 پروژه شامل؛ تعمیر و مرمت مسکن محرومین در محله های؛ اسدی، فیروزآباد و شهرک شهید رجایی، بازسازی ساختمان حسینیه حسین بن علی(ع) محله اسدی که استفاده های مختلفی از آن می شود و ارائه خدمات بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون انجام گرفت.

وی با اشاره به بازسازی و ایجاد یادمان برای مزار یکی از 4 شهید انقلاب اسلامی (شهید اسماعیل عباسیان) در سطح شهرستان اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار به عنوان مجری ستاد چهل سالگی انقلاب بجای ایجاد نمایشگاه متمرکز اقدام به برپایی 3 نمایشگاه در سه نقطه پر تردد شهری برای بهره برداری بیشتر و راحت تر مردم انقلابی از دستاورد های فرهنگی، علمی، انقلابی و اقتصادی کرد.

فرمانده سپاه فریدونکنار عنوان داشت: در مقوله دستاورد های اقتصادی انقلاب، بیش از 2 میلیارد تومان وام به منظور تامین نیاز کارآفرینان در عرصه های خود اشتغالی مانند پرورش بلدرچین، ماکیان و ... پرداخت شد که صاحبان آن کارگاه ها امروز چندین نفر از مردم شهرستان را مشغول کار و تولید کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است