Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@23:12:16 GMT

کار سخت شاگردان منصوریان مقابل صدرنشین کویت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۴۰۳۳

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن و الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز و از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

این دو تیم از دور دوم مرحله پلی آف این مسابقات در حالی با قضاوت مینورو توجو و کمک هایش از کشور ژاپن در برابر یکدیگر قرار می گیرند که برنده این دیدار حساس باید در کشور قطر به مصاف تیم الغرافه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهنِ ایران وضعیت خوبی در مسابقات لیگ فوتبال کشورمان ندارد و با 14 امتیاز از 16 بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. آنها در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در هفته شانزدهم در اصفهان به مصاف نساجی رفتند و حاصل 90 دقیقه تلاش شاگردان منصوریان و جلالی تساوی بدون گل بود.

ذوب آهن برای این مسابقه محمدرضا خلعتبری و وحید محمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما می‌تواند از دیگر بازیکنانش استفاده کند.

در سمت مقابل تیم الکویت قرار دارد که به گفته سرمربی این تیم، محمد عبدالله تیم تحت هدایت او در فصل پیش، قهرمان لیگ داخلی کشور کویت شده و با 14 قهرمانی از پرافتخارترین تیم های این کشور به حساب می آید. آن ها همچنین سابقه حضور در مسابقات AFC CUP را نیز داشته اند که در این رقابت ها دو بار به مقام نایب قهرمانی دست یافته اند.

الکویت در جدول لیگ کشورش با 27 امتیاز از 11 بازی صدرنشین است و از 5 بازی اخیر خود 3 برد و 2 تساوی به دست آورده و به نظر می‌رسد با آمادگی کامل پا به این دیدار می‌گذارد و شاگردان منصوریان کار دشواری برابر آنها خواهند داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان الکویت کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان