Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

تایلند میزبان اولین گردهمایی مدیران و اعضای شورای المپیک آسیا (OCA) در سال جاری میلادی است که به مدت دو روز در بانکوک برگزار خواهد شد. 

این گردهمایی ۱۱ اسفندماه (دوم مارچ) با هفتاد و دومین اجلاس هیات رئیسه و هیات اجرایی OCA آغاز می شود. یک روز بعد از این این نشست هم سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا برگزار می شود که با رای گیری برای انتخاب اعضای جدید همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حضور در این دو نشست سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک همراه با نصرالله سجادی مشاور ویژه خود به تایلند سفر می کند. علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و عاطفه اسلامیان مسئول روابط بین الملل نیز دیگر همراهان صالحی امیری در سفر به تایلند هستند. 

صالحی امیری درحالی در نشست انتخاباتی شورای المپیک آسیا شرکت می کند که خود یکی از کاندیداهای این انتخابات است. وی به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران، کاندیدای عضویت در هیات اجرایی OCA شده است. 

علاوه بر صالحی امیری، انتخابات پیش روی شورای المپیک آسیا که مهمترین اتفاق پیش روی این نهاد بین المللی به حساب می آید هشت کاندیدای دیگر هم دارد که به صورت رسمی از طرف کمیته ملی المپیک به OCA معرفی شده اند.

اسامی کاندیداهای ایران در انتخابات ۱۲ اسفندماه شورای المپیک آسیا به این شرح است: 

* رضا صالحی امیری، کاندیدای هیات اجرایی

* علی دادگر، کاندیدای کمیته مقررات

* عبدالحمید احمدی، کاندیدای کمیته فرهنگی

* مهین فرهادی زاد، کاندیدای کمیته زن و ورزش

* محمد علی پور، کاندیدای ورزش برای همه

* فضل الله باقر زاده، کاندیدای کمیته آموزش

* محمود عبداللهی، کاندیدای کمیته رسانه

* هادی ساعی، کاندیدای کمیته ورزشکاران

* غلامرضا نوروزی، کاندیدای کمیته پزشکی

 با برگزاری انتخابات شورای المپیک آسیا، اعضای جدید این شورا در هیات رئیسه و هیات اجرایی و کمیته های مختلف مشخص می شوند تا اجلاس های آتی این شورا با حضور اعضای جدید برگزار شود. 

این در حالی است که ایران متقاضی میزبانی اجلاس شورای المپیک آسیا شده و موافقت لازم در این زمینه را هم گرفته است. صالحی امیری در این زمینه  با «شیخ احمد الفهد الصباح» رئیس شورای المپیک آسیا در جریان سفر وی به تهران و همچنین سفری که خود به لوزان سوئیس داشت، رایزنی های لازم را انجام داد و در نهایت هم شیخ احمد در جریان بازی های المپیک جوانان آرژانتین موافقت خود با میزبانی ایران را اعلام کرد.

بدین ترتیب به احتمال زیاد اولین نشست اعضای جدید شورای المپیک آسیا در ایران برگزار خواهد شد. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تایلند اعضای شورای روابط بین الملل ایران بازی های المپیک آرژانتین اعضای شورای المپیک انتخابات ایران بازی های المپیک پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!