Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@16:26:51 GMT

تکذیب شایعات درباره سلامتی امام جمعه خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۴۸۰۰

تکذیب شایعات درباره سلامتی امام جمعه خوزستان

خبرگزاری تسنیم: مسئول امور رسانه مجازی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان از صحت و سلامت آیت‌الله موسوی جزایری خبر داد.

حجت‌الاسلام کمیل عساکره با اشاره به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی اظهار داشت: اخبار منتشر شده درباره وضعیت سلامت آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیت‌الله موسوی جزایری در سفری تبلیغی در کشور انگلستان بوده و در صحت و سلامت کامل هستند و به‌زودی با پایان سفرشان به اهواز بر می‌گردند.

مسئول امور رسانه مجازی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ضرورت عدم توجه به شایعات بی‌اساس گفت: از مردم عزیزی که محبت داشتند و پیگیر سلامتی نماینده، ولی فقیه در خوزستان هستند متشکریم.

وی افزود: از مردم به ویژه خوزستانی‌های عزیز می‌خواهیم اخبار مربوط به آیت‌الله موسوی جزایری را از طریق سایت و کانال رسمی نماینده، ولی فقیه در خوزستان دنبال کنند.

به گفته این مسئول رسانه مجازی آیت‌الله جزایری در نمازجمعه دو هفته پیش با اعلام سفر به خارج از کشور اعلام کرد برای تبیین آرمان‌های انقلاب این سفر انجام می‌شود، اما برخی کانال‌ها همواره به شایعه‌سازی می‌پردازند.

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله جزایری شایعات سلامتی امام جمعه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند