Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدحسین محبی رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: سکان هدایت فدراسیون باید به کسی سپرده شود که از اهالی کشتی باشد.

محمدحسین محبی رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص برگزاری سی و نهمین دوره رقابت‌های جام تختی در این استان، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر، این چهارمین باری است که استان کرمانشاه میزبانی رقابت‌های جام تختی را بر عهده می‌گیرد که امیدوارم این موضوع باعث بالا رفتن انگیزه در بین کشتی‌گیران رده‌های سنی مختلف این استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: بعد از اینکه با رئیس اسبق فدراسیون کشتی جلسه ای در خصوص برگزاری جام تختی در استان کرمانشاه داشتیم، این موضوع را با استاندار کرمانشاه در میان گذاشتم که او هم موافقت کرد و در نهایت توانستیم میزبانی این دوره از رقابت‌ها را بر عهده بگیریم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی ۱۹۷۸ تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ شاهد حضور دوازده کشتی گیر و دو مربی کرمانشاهی در یک مسابقه بین المللی بودیم که افتخار بزرگی برای استان کرمانشاه محسوب می شود. برگزاری مسابقاتی در این سطح می‌تواند به پیشرفت کشتی در این استان کمک کند. استان کرمانشاه یکی از قطب‌های کشتی در کشورمان محسوب می‌شود که هر چقدر به این استان توجه بیشتری بشود در واقع به نفع کشتی کشورمان خواهد بود. دو سال پیش که رقابت‌های جام جهانی در کرمانشاه برگزار شد، نونهالان و نوجوانان این استان تا ماه‌ ها بعد به سمت سالن‌های ورزشی هجوم می آوردند تا در این رشته ورزشی ثبت نام کنند.

قهرمان بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ سئول در خصوص انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که چه کسانی برای حضور در انتخابات به میدان خواهند آمد اما در مجموع باید بگویم سکان هدایت فدراسیون باید به دستان کسی سپرده شود که از اهالی کشتی باشد و در زمره گوش شکسته ها و قهرمانان این رشته ورزشی قرار داشته باشد تا بتواند برای کشتی کشورمان امتیاز بگیرد. با توجه به اینکه خادم این رشته ورزشی را گسترش داده و ورزشکاران و عوامل زیادی را به مجموعه فدراسیون اضافه کرده و همچنین با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی که گریبانگیر این رشته ورزشی است باید هدایت فدراسیون کشتی به کسی سپرده شود که زیر فشارهای اقتصادی دوام آورده و با جذب اسپانسرهای مناسب بتواند از عهده هزینه‌های فدراسیون به خوبی بربیاید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام تختی فدراسیون کشتی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا