Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجید احمدی سرمربی تیم ملی کامپوند بار دیگر در اردوی این تیم شرکت نکرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اردوی تیم‌های ملی کامپوند و ریکرو ایران در شرایطی برگزار می شود که مجید احمدی سرمربی تیم ملی کامپوند در این اردو غیبت دارد. وی که پیش از این به خاطر شرکت در جام جهانی تیراندازی با کمان به فرانسه سفر کرده بود این بار هم جهت حضور در این رقابت‌ها راهی آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد پاکزاد در گفت‌وگویی که چندی پیش با میزان انجام داده بود در خصوص سفر احمدی به فرانسه گفت: سفر احمدی به فرانسه دو سه روزه بوده و پس از بازگشت به ایران، ادامه تمرینات ملی‌پوشان کامپوند را زیر نظر خواهد گرفت.

مشخص نیست چرا فدراسیون تیراندازی با کمان واکنشی نسبت به حضور پاره‌وقت احمدی در اردوی تیم ملی کامپوند ندارد. احمدی در فرانسه به عنوان ورزشکار شرکت کرد اما در جام جهانی آمریکا مربیگری کمانداران ایران را بر عهده داشت و به نظر می‌رسد وی در دوراهی شرکت در مسابقات و مربیگری مانده است.

آنچه مسلم است تیم ملی کامپوند نیازمند یک مربی تمام وقت است، مربی که به دنبال شرکت در مسابقاتی که در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود نباشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی با کمان مجید احمدی کامپوند میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی

علی اصغر عباس‌زاده مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت : بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جمعیت ایران ۲۰ سال بعد چند نفر می‌شود؟
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت