Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پرویز گلی‌زاده دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران گفت: اولین جشنواره سراسری عکس ارسباران در تیرماه سال ۹۶ و با حضور هنرمندان عکاس از سراسر کشور برگزار و موردتوجه علاقه‌مندان به رشته عکاسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه در دوره اول بیش از ۲ هزار اثر از ۲۰ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره واصل شد گفت: با توجه به حضور نزدیک به ۲۰۰ عکاس حرفه‌ای در اولین دوره این رویداد هنری و رقابت تنگاتنگ آن‌ها برای دستیابی به عناوین برتر، انتظار می‌رود در این دوره استقبال بهتر و بیشتری را از هنرمندان سراسر کشور شاهد باشیم.

دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران به انتشار فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران اشاره و عنوان داشت: با تلاش اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و همکاری مسئولان شهرستانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و شهرستان اهر، فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران ۲۲ بهمن‌ماه ۹۷ منتشرشده و روند برگزاری آن نیز طبق تقویم به انجام خواهد رسید.

گلی‌زاده بابیان اینکه این جشنواره در سه بخش مستند اجتماعی، معماری و طبیعت و بخش ویژه ورنی ارسباران برگزار می‌شود گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با توجه به شرایط مندرج در فراخوان اعلام‌شده تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۹۸ به دبیرخانه این جشنواره به آدرس پست الکترونیکی جشنواره ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های موجود در منطقه ارسباران عنوان کرد و افزود: شهرستان‌های منطقه ارسباران با دارا بودن ظرفیت‌ها و جاذبه‌های مهم گردشگری و تولیدی و صنایع‌دستی محل خوبی برای فعالیت عکاسان و هنرمندان سراسر کشور است که این عزیزان می‌توانند در مدت‌زمان اعلام‌شده آثار خود را از این منطقه برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال نمایند.

دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران با اشاره به اینکه محمدرضا بهمرام، بردیا سعادت و افشین بختیار داوران این جشنواره خواهند بود گفت: پس از برگزاری جلسات شورای سیاست گذاری مقرر شد؛ فرهاد زرگریان اهری دبیر اجرایی، معصومه فریبرزی دبیر هنری، سعید قاسمی مسئول دبیرخانه و مهدی دایلاری نیز به عنوان مسئول اطلاع رسانی این جشنوراه، مسئولیت‌های اجرایی این رویداد هنری را بر عهده داشته باشند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه گردشگری مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس