Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حاج رسولیها بازیکن و مربی سابق ذوب آهن اصفهان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به بازی امروز ذوب آهن-الکویت اظهار کرد: مسابقات آسیایی شرایط خاصی ومتفاوتی نسبت به لیگ برتر و جام حذفی دارد و همه‌ی تیم ها حساب ویژه ای برای این بازی ها باز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ذوب آهن میزبان است، امیدواریم که نتیجه را به نفع خودش رقم بزند.

حاج رسولیها با بیان اینکه انتظارات از این تیم افزایش یافته، عنوان کرد: این تیم تعطیلات ویژه ی 40 روز داشت و کادر و مربی تیم را برای بازی خوب آماده شده است.

کارشناس فوتبال اصفهان استفاده نکردن از ضربات آخر برای گل زدن را نقطه ضعف این تیم برشمرد و گفت: در بازی با تیم نساجی توپ و زمین در اختیار ذوب آهن بود اما این تیم باید موقعیت ایجاد کند و ضربات آخر را به گل تبدیل کند.

حاج رسولیها در پایان گفت: امیدواریم تیم ذوب آهن که نماینده ی کشورمان است با برطرف کردن ضعف ها بتواند امروز در زمین بدرخشد.

 

انتهای پیام/م

بازی تیم ذوب آهن با الکویت در لیگ قهرمانان آسیا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود

بازیکن رئال سوسیداد باور دارد که گلش به رئال مادرید باید صحیح اعلام می شد.

طرفداری | رئال مادرید با تک گل آردا گولر در نیمه اول توانست شب گذشته مقابل رئال سوسیداد به پیروزی دست پیدا کند‌. تنها سه دقیقه پس از گل گولر، تاکه‌ فوسا کوبو توپ را وارد دروازه تیم سابق خود کرد. داور در ابتدا گل را قبول کرد، اما بررسی، VAR خطای روی اورلین شوامنی را نشان داد و به همین دلیل گل مردود اعلام شد.

این موضوع باعث عصبانیت کوبو شد که معتقد بود این گل در لیگ قهرمانان پذیرفته می‌شد [اشاره به معیارهای سختگیرانه‌تر داوری در لیگ قهرمانان]. ستاره ژاپنی در مصاحبه با رلوو گفت:

بازیکن ما رفت تا توپ را پس بگیرد. کسی که توپ را از دست می‌دهد شوامنی بود، انگار که خوابش برده است. نمی‌دانم در لیگ قهرمانان چه اتفاقی می‌افتاد، اما فکر نمی‌کنم برای چنین صحنه ای خطا بگیرند.

کوبو معتقد است که او و هم‌تیمی‌هایش در رئال سوسیداد استحقاق بیشتری داشتند و بیان کرد که آن‌ها بسیار برتر از رئال مادرید بودند.

آنها خیلی خوش‌شانس بودند. فکر نمی‌کنم این شانس برای ما رقم بخورد. در طول ۹۰ دقیقه، آن‌ها دو یا سه بار به دروازه نزدیک شدند؛ ما، شش یا هفت بار. تیم برتر

 و مسلط بودیم. اما در نهایت فقط نتیجه مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم