Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پاکستان تودی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی  و جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید  پس از جشن چهلمین سالگرد باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر بر موضع ضدایرانی خود تاکید کردند و با طرح اظهارات بی‌اساس خشم خود را نسبت به این مراسم نشان دادند.

نتانیاهو ادعا کرد اگر ایران به تل‌آویو حمله کند، این آخرین سالگرد انقلابی خواهد بود که جمهوری اسلامی جشن می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد «من تهدید از جانب دولت ایران را نادیده نمی‌گیرم، ولی تحت تاثیر آن‌ها هم قرار نگرفته‌ام.»

این در حالی است که جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم به جشن با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران واکنش نشان داده است و در اظهارات بی‌اساسی به تهدید ایران پرداخته است.

این مقام کاخ سفید در پیام توییتری و ویدئویی خود در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: بعد از ۴۰ سال، جمهوری اسلامی ایران در عمل به وعده‌هایش برای پاسداری و دفاع از حقوق شهروندان خودش ناموفق بوده است. سالگرد چهل سالگی انقلاب ایران فقط نشان‌دهنده چهار دهه شکست و عمل نکردن به وعده‌ها بوده است.

وی در ادامه یاوه‌گویی‌های مداخله‌جویانه خود اضافه کرد: اکنون انتخاب با دولت ایران است تا رفتارش را عوض کند و در نهایت انتخاب با مردم ایران است تا مسیر کشورشان را تعیین کنند. ایالات متحده از اراده ملت ایران حمایت می‌کند و حامی آنهاست تا اطمینان حاصل کند که صدایشان شنیده می‌شود.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید  در پیام ویدئویی خود که بعد از جشن انقلاب ایران منتشر شد مدعی شد: ایران به تلاش خود برای دستیابی به سلاح هسته‌ای برای به وحشت انداختن مردم سراسر جهان و ساخت  موشک‌های بالستیک، به عنوان وسیله مورد استفاده برای حمل این بمب‌ها، ادامه می‌دهد! ایران بانک مرکزی، تروریسم بین‌المللی است و نیروهای نظامی‌اش در یمن، عراق، و سوریه حضور دارند. اما شاید بدتر از همه این باشد که مردم ایران رنج بسیار زیادی  را متحمل شده‌اند؛ نرخ بیکاری رکورد شکسته؛ تورم به بالاترین حد خود رسیده و ارزش ریال ایران به شدت کاهش یافته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب انقلاب اسلامی ایران کاخ سفید نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر