Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهرداران کلانشهر‌های ایران در حاشیه‌ی یکصدمین نشست مجمع شهرداران کلان‌شهر‌های ایران که به ریاست شهردار تهران برگزار می‌شود با معاون اول رئیس جمهور دیدار و پیرامون مشکلات کلان‌شهر‌ها گفتگو می‌کنند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، در نشست شهرداران کلان‌شهر‌های ایران که بعدازظهر امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه تشکیل می‌شود، شهرداران کلان‌شهر‌ها پیرامون چالش‌ها و مشکلات شهرداری‌ها و نحوه‌ی تعامل با دولت در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، بررسی راهکار‌های توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کلانشهر‌ها به بحث و بررسی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمال مرادی دبیر کل این مجمع، دیدار شهرداران کلانشهر‌ها با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور وزیران کشور و راه و شهرسازی را از دیگر برنامه‌های این نشست عنوان کرد و افزود: در یکصدمین نشست همچنین در خصوص تقویم سالانه ۱۳۹۸، انتخاب نماینده شهرداران کلانشهر‌ها در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تصمیم گیری می‌شود.

شهرداران ۱۷ کلانشهر تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، قم، کرج، اهواز، کرمانشاه، ارومیه، رشت، زاهدان، همدان، کرمان، اراک، اردبیل و یزد اعضای مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلانشهرها معاون اول رئیس جمهور جهانگیری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین افغانستان روز پنجشنبه با «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرزی با اشاره به روابط تاریخی و همسایگی نیک میان ایران و افغانستان، از همکاری و ایستادگی این کشور در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف و همچنین از کمک‌های ایران به‌خصوص در بخش تعلیم و اعطای بورس‌های تحصیلی قدردانی کرد.

او همچنین تعلیم دختران را مسئله حیاتی برای افغانستان خواند.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، صلح و ثبات در منطقه را به نفع همه دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی