Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عشیری در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نشست شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران  با حضور حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی، رئیس ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان کشور در مازندران خبردادو گفت: در این جلسه که با حضور مسولان حج و زیارت، بانک ملت، نظام وظیفه، گذرنامه و مدیران و روحانیون کاروان ها برگزار خواهد شد ، حاضرین در جلسه با مسائل مربوط به قبل، بعد و حین اعزام آشنا و به تبادل اطلاعات می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعزام به عتبات عالیات را یکی از برنامه های فرهنگی مناسب و تاثیرگذار در دانشگاه ها دانست و افزود: امروزه سفربه عتبات عالیات مطالبه دانشجویان و اساتید شده است و اگر زمان ثبت نام و اعزام کمی به تاخیر بیفتد با پیگیری آن ها مواجه می شویم.

مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران با بیان اینکه سالی دوبار اعزام به عتبات عالیات انجام می شود، ادامه داد: یک دوره در تابستان بعد از ماه مبارک رمضان و تا اواخر شهریور که دانشجویان و اساتید فرصت بیشتری دارند اعزام ها انجام می شود و دوره دوم نیز از بهمن ماه آغاز و تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه دارد.

عشیری به فراخوان ثبت نام قبل از اعزام  دانشجویان و اساتید اشاره کرد و گفت: دانشجویان و اساتید می توانند به صورت انفرادی، متاهلی یا بافرزند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه مدیران کاروان با سبقه دانشگاهی انتخاب شدند، افزود: بازدید از بیت حضرت امام خمینی(ره)، علامه امینی و کتابخانه اش،مرقد صافی صفای  یمانی در نجف، و همایش احلی من العسل و زیارت مزار حر در کربلا را از برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده در این سفر معنوی عنوان کرد.

مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران از اعزام ۸۰۰ نفر در قالب ۲۰ کاروان در بیستمین دوره  اعزام خبر داد و بیان کرد: اولین کاروان استان در تاریخ ۶ بهمن ماه اعزام و تا تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت ،  در دوره گذشته اعزام هوایی دانشجویان و اساتید از دو فرودگاه تهران و مشهد اعزام می شد که با پیگیری های انجام شده توسط ستاد ،  سه فرودگاه ساری، شیراز و تبریز نیز افزوده شدند.

کد خبر 4540111

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه مازندران ساری عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امیر روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه گفت: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل، امروز ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.
روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند