Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری در نشست پیش از ظهر سه‌شنبه خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران در فرمانداری میامی، ضمن بیان اینکه در تلاش هستیم تا با اشتغال‌زایی و درآمد خوب برای مردم، بخشی از مشکلات اقتصادی و معاش آنان را رفع کنیم اما این امر در سایه توسعه اقتصادی باهمت مدیران صورت می‌گیرد، ابراز کرد: طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا جز در سایه پیگیری مسئولان و تلاش آن‌ها میسر نمی‌شود و لذا الزام داریم که مدیران شهرستان میامی در این شهر استقرار و سکونت کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه استقرار و سکونت مدیران در میامی سبب می‌شود تا بتوانند در مواقع ضروری نسبت به پیگیری امور اقدام کنند، ابراز کرد: سکونت مدیران یک الزام است، همچنین باید گفت مدیرانی که در شهرستان حضور ندارند قطعاً تعصبی هم به میامی نخواهند داشت حال‌آنکه غمخواری مردم و تعصب دو رکن اصلی مدیریت است.

بهره‌گیری از پست روابط عمومی در ادارات میامی

فرماندار میامی دیگر مشکل ادارات شهرستان در کنار عدم سکونت برخی مدیران را فقدان روابط عمومی به‌مثابه یک پست سازمانی دانست و تصریح کرد: اگر برنامه‌های اجراشده توسط ادارات به‌خوبی اطلاع‌رسانی نشوند قطعاً متضرر خواهیم شد لذا نیاز به نیروهای آموزش‌دیده در حوزه روابط عمومی داریم.

ملایری بابیان اینکه میامی باوجود ظرفیت‌هایی که دارد نباید کوچک دیده شود، گفت: در این راه مؤثران و اصحاب رسانه در کنار مسئولان می‌بایست دست در دست هم به همکاری بپردازند تا این شهرستان جایگاه اصلی خود را در سطح استان بازیابد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های خوب میامی در حوزه‌های مختلفی چون آب‌وخاک حاصلخیز، می‌توان کشاورزی صنعتی در این شهرستان را پویا کرد که در این راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز انجام‌شده و تلاش داریم کشاورزان با هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان‌های ورامین و پیشوا در حوزه کشاورزی صنعتی و نیمه‌صنعتی آموزش ببینند تا با کمترین آب بیشترین بهره‌وری را داشته باشند.

ضرورت شناساندن ظرفیت‌های گردشگری میامی

فرماندار میامی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان و جاذبه‌های موجود گردشگری گفت: با شناخت استعدادهای نهفته و شناساندن آن‌ها می‌توانیم گردشگری و ایجاد بازارچه‌های محلی را در دستور کار قرار دهیم که این امر قطعاً به شکوفایی اقتصادی و همچنین اشتغال‌زایی منجر خواهد شد.

ملایری افزود: میامی باید مقصد مسافران باشد چراکه ظرفیت‌های بسیاری دارد لذا مسئولان امر باید برنامه‌ای مدون تهیه کنند که این شهرستان از معبری برای زائران رضوی به مقصدی برای گردشگران بدل شود تا شاهد کار و رونق اقتصادی باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه معادن نیز میامی دارای ظرفیت‌های عظیمی در بخش معادن فلزی است که بررسی کارشناسی بر روی آنان ضرورت دارد و از سوی دیگر بر اساس دستور استاندار سمنان می‌بایست در حوزه معدنی فعالیت بیشتری را شاهد باشیم و به خصوص در حوزه کرومیت باید بهره برداری بهتری از ظرفیت‌های موجود شکل گیرد.

کد خبر 4540133

منبع: مهر

کلیدواژه: توسعه اقتصادی سمنان فرمانداری میامی گردشگری معادن میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران