Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی میان دانشگاه الزهرا (س) و دانشگاه مذاهب اسلامی به منظور ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌های علمی به امضای رؤسای دو دانشگاه رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر مهناز ملانظری در نشستی که در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه برگزار شد، اظهار کرد: امکانات و توانمندی‌های موجود در دانشگاه مذاهب اسلامی و اقدامات و فعالیت‌های خوب بین‌المللی این دانشگاه ما را در این همکاری یاری می‌کند و می‌توانیم گام مؤثری در جهت معرفی توان علمی، پژوهشی و اجرایی زنان مسلمان ایرانی به جهانیان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی نیز با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه الزهرا (س) به ویژه دو مرکز آزفا و مرکز پوشکین گفت: این پتانسیل خوبی برای شروع همکاری در جهت آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین‌الملل دانشگاه مذاهب اسلامی و آموزش زبان روسی به دانشجویان و استادان ایرانی در دانشگاه مذاهب اسلامی خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، در این نشست همچنین بر مشارکت دو دانشگاه در انتشار نشریه‌ای علمی تخصصی به زبان انگلیسی تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه الزهراء دانشگاه مذاهب اسلامی همكاري علمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان

زادشکوریان گفت: تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه مراغه و گرجستان در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

زادشکوریان افزود: در این تفاهم نامه اساتید دو دانشگاه از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های همدیگر و امکانات دو دانشگاه برای انجام فعالیت‌های آموزشی و علمی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: استادان و دانشجویان این ۲ دانشگاه می‌توانند از امکانات تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق بر اساس مقرارت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و همکاری در زمینه توسعه اهداف آموزشی بهرمند شوند.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد