Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@17:36:59 GMT

عمر مفید آسفالت ۱۰سال است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۷۱۰۹

عمر مفید آسفالت ۱۰سال است

ایرج معزی با بیان اینکه عمر مفید آسفالت های تولیدی کارخانه های شهرداری تهران ۱۰ سال است، گفت: برای افزایش عمر آسفالت به استفاده از زیرسازی بتنی روی آورده ایم.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ایرج معزی در حاشیه افتتاحیه دهمین نمایشگاه قیر، آسفالت، سیمان و مشتقات وابسته در جمع خبرنگاران گفت: یکی از پرمصرف ترین مصالح ساختمانی در شهر تهران، آسفالت است و قیر نیز یکی از مهمترین مواد اولیه تولید آسفالت به شمار می رود که اهمیت استفاده از فناوری های نوین در تولید این محصولات را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که آسفالت با کیفیت مناسب را در اختیار شهروندان تهرانی قرار دهیم، گفت: از همین رو از تکنولوژی های جدید در تولید قیر آسفالت استفاده می کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: سالانه یک میلیون تن آسفالت در شهر تهران مصرف می کنیم که بخش بزرگی از منبع تامین این میزان آسفالت کارخانه های اختصاصی شهرداری تهران و بخشی دیگر از کارخانه های خصوصی برآورد می شود.

معاون شهردار تهران عمر مفید آسفالت های مصرفی در سطح شهر را ۱۰ سال عنوان کرد و افزود: اما برای رسیدن به این میزان عمر مفید نیاز به اصلاح زیرسازی برخی معابر شهری داریم.

معزی تصریح کرد: قیمت قیر در سال جاری افزایش یافت به همین دلیل برای کاهش مصرف قیر به استفاده از تکنولوژی های جدید در زیرسازی معابر روآورده ایم که نمونه آن استفاده از بتن در زیرسازی بخش انتهایی بزرگراه صیاد شیرازی در تهران است اما تاکنون در سطح شهر تهران رویه بتونی برای معابر نداشته ایم.

وی در پاسخ به پرسش  خبرنگار درباره محل تامین قیر مصرفی در شهرداری تهران گفت: برخی از قیر مورد نیاز را از بورس کالا و بخشی دیگر را خریداری می کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آسفالت تکنولوژی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نهضت اسفالت در کرمان

   

 

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،  یحیی زاده معاون شهردار و فرمانده قرارگاه جهادی آسفالت شهرداری کرمان گفت :با توجه به حفاری‌های سال‌های  اخیر نیاز به روکش آسفالت در شهرکرمان کاملا محسوس بود سال گذشته شورای شهر در بودجه سال ۱۴۰۳  مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان برای آسفالت  اختصاص داد که با این اعتبار مناسب این روند از امروز آغاز شده و در مدت سه ماه ادامه خواهد داشت

معابر اصلی کوچه‌های  خاکی و  پر تردد در  این طرح روکش خواهند شد کرمان بیش از چهارمیلیون و پانصد هزار متر مربع معبر دارد که در این طرح بیش از نیمی از آنها آسفالت میشوند

دیگر خبرها

  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • مصرف این سه نوع چای چهره‌تان را ۲۰ سال جوان می‌کند
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • کدام گیاهان برای مادران باردار مفید هستند؟